A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

NT 700 Deauville ABS 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Egy "Kis"ördög

Szöveges ítélet

27 év sóvárgás után tavaly, Németországban tettem rá szert. Mindenki szörnyülködött, hogy "0" tapasztalattal nekivágok a hazaútnak, és meg kell mondjam, bennem is volt némi "zabszem-efektus". Csak októberben tudtam sort keríteni az indulásra. Magam megnyugtatására tettem pár kisebb kört a környéken (~100-150 km), azután a hónap végén elindultam. Úgy voltam vele, hogy ha nem bírom, megállok aludni egyet.
Hát nem volt rá szükség!! A hivatalos dolgok (rendszám, biztosítás, zulassung, stb.)elintézése után, du. 2 körül tudtam elindulni. Először - óvatos vagányként - 100-110-es tempót diktáltam, de hamar "nőni kezdett az önbizalmam". Nem is annyira önbizalom, hanem bizalom a motorban! Hihetetlenül jól motorozható, jóindulatú gépet ismertem meg benne! 1.000 km-t úgy tettem meg, hogy akár indultam is volna vissza - ha kell. Semmi fáradtságot, zsibbadást, hideget nem éreztem. (pedig a Bécsi-erdőben 4 fokot mutatott az útszéli kijelző!) Egyetlen gondom volt, hogy kevélyen kihúztam magam, és így a sisak (Nolan N103) olyan hangos lett, hogy zúgott a fülem, fejem, mindenem. Egy toldalékos plexi volt rajta, de a 190 centimhez nem bizonyult elégnek. St. Pöltennél, a 3. tankolás után, gondoltam megpróbálom azt a toldalékot feljebb húzni - és láss csodát - sikerült! Nyertem 5 cm-t! Határozottan csendesebb lett! (ettől függetlenül, itthon lecseréltem a plexit egy még magasabb GIVI-re). Ekkor már sötét is volt, és az eső is eleredt, így a világítást, és a szélvédelmet is élesben tudtam "tesztelni". Mindkettő jól vizsgázott. A fényszórók tökéletesek. A zuhogó eső ellenére, se a kesztyűm, se a ruhám nem lett vizes! Egyedül a csizmán, és egy kicsit a lábszáramon látszott meg az "út pora - sara".
Ilyen extrém beszoktatás után, a rákövetkező 2 hétben sikerült további 3.000 km-t beletekerni, mindenféle úton. Autópálya Miskolcig, normál főút Aggtelekig, hegyi "kanyargós" Bükkszentkereszt felé, stb.
Mindösszesen 2x tréfált meg kanyarban, de az is inkább az én számlámra (zöldfülűségemre) írható. Tempós kanyarba érkezéskor erősen ki akarta egyenesíteni az utat, de megúsztuk mindkétszer. :)
A párom panaszkodott, hogy hátul kirázza a lelkét (Szeged - Kiskunhalas), de a visszaútra állítottam a hátsó rugón, és megszűntek a panaszok. Az igaz, hogy így meg szívesen emelgeti az elejét induláskor (2 személlyel). Meg kell találnom az arany középutat.
Januárban ismét tettem pár kört(~1.000 km) - nem változott a véleményem. Kellemes, barátságos, jól motorozható gép. Nekem a teljesítménye tökéletesen megfelel. Nem vagyok versenyző típus. A szélesített dobozokkal vettem, így nagyon jól pakolható, de mégsem szélesebb, mint az eleje, vagy mint a térdem, ezért a sorok között is jól navigálható. A tükre pl. pont elmegy az autók tükre felett - bár ez a "mutatványom" többször is erőteljes felszisszenést váltott ki a mögöttem ülő páromból! :)
Egyelőre ennyi. Ahogy szerzek további tapasztalatot, megosztom Veletek! :)

Hibalista

- Csak a szükséges csere alkatrészek. Levegő szűrő, olajcsere stb. - Ill. 1x nyitva hagytam a jobb oldali kesztyűtartót, és - valószínűleg - a kormánnyal levertem. 60 km-rel később vettem észre, hogy már nincs. Ha jól emlékszem ~2.500 Ft volt az új.

Ide hordtam szervizbe

Kiskunhalas HONDA Iron Segítőkész, türelmes (hozzám kell az is!), precíz srác csinálta. (Szegeden - nem márkaszervízben drágábban vállalták volna!!)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 13000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69