A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vtr 1000 F Firestrom 2006 (996)

Vtr 1000 F Firestrom 2006 (996) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Egy rajongásig szerethető motor!

Szöveges ítélet

350es gooserol ültem át...a gázt nem mertem rendesen meghúzni.
Persze ez nem volt gond mert úgyis bejáratós volt.Ez volt álmaim motorja!Imádtam!4000km-nél felkerült egy dupla martin rendzser
amitől olyan(egy barátom fogalmazásában:mikor éjel érsz haza mint ha gigant dizel mozdony menne el az ablak alatt!Még a föld is remeg!)szóval jó és mély hangja volt!Sokszor csak azért lassítottam hogy meghalgassam a motor hangját,na és ez a blokk hang!Semmi zörgés,semmi szelephang csak ez a"síros"hondahang!
Csak hát ugye a fogyasztás!8-10liter.
Mikor már biztosan motoroztam vele
már megengedtem magamnak a 180as utazósebességet is.
Viszont 250él elfogy a 110paci.
Kényelmesen lehetett vele utazni.A nyomaték meg olyan intezitással és olyan hamar jelentkezett hogy bármilyen erős soros motor nudlinak érződött erről átülve!
Viszont volt még pár negatívum:az első telót simán felkoppantottam amikor csak akartam.Néha hajlamos volt"lebökni"
1 esben.Pont mikor elindulna volna akkor leállni és ilyenkor aztán ne essen át az ember a kormányon...
A harmadik a váltó:2esből néha kidobta üresbe újkora óta.
Sajnos nem önszántamból váltam meg tőle.
Sikerült egy olyat esnem kb.50el hogy még a vázból is letört egy darab.Így eladtam:(
Hát összegezve egy rajongásig szerethető motor de megvannak a hibái!

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Honda Zalaegerszeg

Értékelése: 3

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 19000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 9 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69