A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbr 1000f 1996 (998)

Cbr 1000f 1996 (998) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy valóra vált álom!

Szöveges ítélet

A motorkerékpárt 2007 februárjában vettem 38000 km-rel.Elég nehezen került hozzám, mivel előző tulajdonosa hozta be Svájcból, és a papírintézés 5 hétbe telt.Szóval március közepén került hozzám a garázsba, ez a meseszép "bálna"- a kolegám nevezte el így.
Ez után kezdődött a nagy szerelés.Volt a jobb oldalán egy pár karc,még a svájci tulajdonosa fektette meg.Ennek javítása egy új bukócső, ennek takaró idomából, és még két kis idomdarabból ált,
plusz egy 2x1 cm - es hegesztés és három idom fényezése.Ez az egész került olyan 35000,- ft-ba. Ehhez hozzátenném, hogy a festés festék árba kerül és a gyári alkatrészek is olcsóbban jöttek nekem.Így az esztétikai dolgok megoldódtak.A motor meseszép lett számomra.
Jött a motor szervizelése:
Szokásos olajcsere szűrővel, levegőszűrő, gyújtógyertyák, hűtővíz csere, fékolaj csere, vezérműlánc feszítő csere, szelepállítás, karburátor szinkron.Ezek elvégzése után a motorkerékpár gyönyörűen járt, és 14 éves létére, bármilyen vadi új motor mellé merném állíttani, csak azért , hogy melyiknek van szebb járású motorja.A gázt gyönyörüen veszi és elyti gázelvételnél.
Olaj : castrol gp 20W50 van benne 3,8l
Olajszűrő: gyári Honda
Levegőszűrő: gyári honda
Gyertya: NGK DPR9EA - 9
A vezérműlánc feszítő cseréje fölösleges volt, mert nem volt semmi baja, csak a 20W50-es olajnak kell egy 2 km-nyi táv, hogy bemelegedjen és a motor onnantól kezdve csöndben van.Hidegen egy pici csörgés jön 2500-as fordulattól a lánc felől, de hangsúlyozom ez az olajtól van, mert rúgó feszít a feszítőben a vezérmű láncot, de olaj csillapítja.A szervizelés Hondásan bonyolult.Ennyit a szervizelésről.
Menetteljesítmény:
A motorkerékpár 2000 fordulattól használható, én túrázásra használom 110 - 130 as tempo, itt 4100 - 4800 között pörög.Fogyasztása ennél a tempónál 5,5 l amivel én a végtelenségig meg vagyok elégedve.Mindez 2 személlyel és hátsó túradobozzal.Megpakolva 3 túradobozzal 2 személlyel tanktáskával kb490-510kg 130-150km/h -nál is csak 6,5l evett nálam.210km/h-val mentem vele legtöbbel, ha jól emlékszem 7800-at pörög itt és úgy megy mintha a világ legtermészetesebb dolga volna.Nem tudom hol a tiltás benne, sem hogy mennyi a vége, de olyan 275 körül lehet.Viszont azt tudom, hogy 1-3 -as fokozotig nem kérdez.Ahova rakod a gázt oda áll a motor.4-6-os fokozatik viszont már inkább túrázós.
Futómű:
Az első villa olyan puhának tűnik álló helyzetben, de szerintem menet közben semmi baj sincs vele.A hátsót bekeményíttettem egy kicsit, a gyári szerszámkészletben meg vannak a hozzá való kulcsok- még ez is benne volt a motorban érintetlenül-, mivel átlagban 2 személlyel használom.Így pontosabban visszajelez az útról.Kanyarokban gyönyörüen viszi az ívet, ki nem tudná mozdítani semmi a kiválasztott ívről, viszont a kanyarba bevinni kicsit nehézkes.Ez írható a 270kg-os súlyára, ami mai szemmel nézve igen nehéznek számít, de így legalább tudjuk hogy van benne anyag.
Fékek:Dual CBS
Isteniek szerintem.Ennél jobbat ki sem találhattak volna a Hondások.
Hatótávolság:
350km körül
Előnyei:
+jó szélvédelem
+erős motor
+időtálló motor
Hátrány:
-nagy súly

Üléspozíciója lehetne kényelmesebb.Ülése elég alacsonyan van lábtartólya viszont magasan.Az XX-en már kényelmes, mert volt szerencsém menni vele.
Végszó:
Hihetetlenül meg vagyok elégedve vele, mindenkinek ajánlani tudom az ígénytelensége végett és a megbízhatósága végett.Meg mert gyönyörü!!!Nem szeretnék tőle megválni, sőt ha alkalmam lesz rá beszerzem mellé két idősebbik testvérét is.De ez egyenlőre még csak egy álom.

Hibalista

- Vezérműlánc feszítő - 27000,- - utólag kiderült nem volt rossz a régi sem
-

Ide hordtam szervizbe

Yamaha Top Tata :2890 Tata Május 1 út 21
Pásztor Norbert - Ez én lennék!!!

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1994
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 38000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1028 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69