A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Ns 125 1986 (125)

Ns 125 1986 (125) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Elegáns társ a hétköznapokban

Szöveges ítélet

Honda NES 125 @, számomra már világos, hogy a világ legjobb robogója. 2003-ban vettem szalonból 300 km-rel, 8 hónapos rendszámmal. Bemutatómotorként leginkább csak a szalonvezető használta néhányszor. Integrálfék, autómata szívató, elegáns megjelenés. Szerintem máig nem gyártottak szebb robogót a földgolyón. Az enyém 5 éves és máig utánafordulnak mindenhol, a többi új robogót meg észre sem veszik. SOHA SEMMI NEM ROMLIK EL RAJTA. Az akksija 5 éves gyári, télen nyáron pöccre indul, még 2 hónap leállás után is. A motorja erős, gyönyörű mély hanggal, szerintem a 125-ös kategória etalonja. Próbáltam pár olasz 125-öst, azok hulladékok hozzá képest. Fogyasztása 80 km/óráig 2,5l/100 km, fullgázon, gyorsulgatva pedig 2,75l. Egy hiányosságát találok ergonómiailag, hogy az üléspozíció kissé székes,vagyis tehettek volna előrébb is egy támaszkodót a lábaknak, úgy hosszú távon kényelmesebb lenne. Akkor talán világkörüli túrára is elindulnék vele. Egyébként 100 km-ig így is kifogástalan. Két személlyel is jól gyorsul és kényelmes, de a hátsó rugós tagok ilyenkor már felkoppannak egy komolyabb úthibán. A fékje elöl egy tárcsás, hátul dobos CBS, de hamarabb megáll, mint a V-Strommom, pedig az sem egy akármilyen moci.
Véleményem szerint városba és rövidebb kirándulásokra tökéletesen alkalmas, örök életű és kortalan szépségű robogó.

Hibalista

- Soha semmi nem romlott el.

Ide hordtam szervizbe

Alfa Autóház, Hódmezővásárhely

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1992
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 300
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69