A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » PCX 125 (124 cm3)

PCX 125 (124 cm3) 

Az ítélet értékelése
4,8(4 db)

Ésszerű váltás

Szöveges ítélet

Hosszas hezitálás után vettem magam rá, hogy az 50cm3 Gilera Runner PJ-met lecseréljem. 0 km-esen vettem anno, soha semmi bajom nem volt vele. Városban kitűnő választás volt, de időközben a családi állapot változása miatt közel 30 km-ről kellett a fővárosba , munkába járni vele. Erre sajnos már nem volt megfelelő. Időközben bejött a B125-ös kategória is, így kaptam a lehetőségen és elkezdtem nézegetni a 125cm3-s motorokat. Használtat nem akartam venni, mert az előélet tekintetében vannak fenntartásaim kis hazánkban. Először márka-hű akartam lenni, de a Gilera 125-ös Runnerja a több mint egy 1,1 milliós árával elriasztott. Így néhány márkát és kereskedést végignézve bukkantam Honda PCX-re. Szinte az első pillanatban megfogott a modern stílusával. Sokat nem gondolkodtam, miután elolvastam néhány cikket a motorról. A márkakereskedésben nagyon készségesek voltak, ki is tudtam próbálni a gépet, igaz csak egy rövid tesztkör erejéig. Rövid megrendelési idő után át is vehettem a motort. Az első kilométerek után, gyorsan hozzászoktam a robogóhoz. Üléspozíciója alacsonyabban van mint a Gilera-é, illetve az ülésen található bumszli kissé zavaró hatású volt. Meglepődve tapasztaltam, hogy a motor 0-tól 60km/ óráig egyenletesen húz és egy kis nekifutás után lazán megvan és tartható a 100 km/órás tempó, amit némi kucorgás és lendületnyerés után 110 km/óráig tudtam feltornázni óra szerint. Na és a fogyasztás…. Szinte hihetetlen, hogy „húzósabb menetek” után is a fogyasztás nem volt több 2,6 liter/ 100 km. Ha finomabban jártam vele, beérte a 2,1-2,2 literrel is 100km-re. Igaz, ilyenkor 70-80km/ órás sebességnél nem húztam jobban neki. Csomagtartójában éppen elfér egy zárt bukósisak, illetve egy két apróság. Nagyon praktikusnak tartom a kormány alatt elhelyezett kis rekeszt, amibe a kapu távirányító és pár apróság elfér. Sajnos ez nem zárható, így nem lehet semmit benne hagyni, ha beszalad az ember a boltba egy kiló kenyérért. Szintén praktikus megoldás a biztonsági zár a gyújtáskapcsolónál. Kormánya meglelően tág határok közt forgatható, mindezt úgy, hogy nem ér bele az ember térdébe. Talán a kormány pozíciója lehetne egy picit távolibb. Fékek… Kissé hiányolom a hátsó tárcsaféket… Ennek már alapnak kellene lennie egy ilyen motoron. Ennél egyszerűbb 50cm3-iseket is már azzal szerelnek. Mindamellett a kombinált fékrendszer jól teszi dolgát, bár a hátsó dobféke nem annyira hatásos. Szélvédelme nem a legjobb ,így hamarosan egy nagyobb plexit kívánok feltenni rá. Futóműve kissé puhára sikerült, de az is lehet, hogy csak a Gilera beton kemény futóműve él még túl intenzíven bennem. Gumik… Nagyon furcsa volt, hogy egy ilyen robogó ennyire vékony gumikkal szerelnek. A Gilera 50-eséhez hasonlítva is virsliknek tűnik, igazán feltehettek volna egy vastagabb szettet. Amit még negatívumként értékelek, ez a tank mérete. A 6,2 literes térfogat igen kevés. Jó esetben 230-240km-re elég. És még valami....a start-stop, vagy ahogy Ők hívják…Idle Switch Stop. Igazán sok értelmét nem láttam, mindamellett, hogy jópofa dolog. Nem tudom mennyit lehet vele spórolni, talán centiliterekben lehet mérni. Ráadásul szerintem az akkumulátort is eléggé igénybe veszi a sok indítás, és mivel nem egy bika aksi van benne…. Így én inkább kikapcsolva használom. Ami még negatív dolog, a 4000km-enkénti szerviz, ami 15-16000 forintba fáj... :-( Összességében egy kellemes robogót lehet kapni 738 ezerért, némi kompromisszumokkal fűszerezve.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Honda Dream

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2012
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1200
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás l
Előző motorja? Runner Következő motorja? Nexus
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69