A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Gl 1800 Dx Abs Gold Wing 2006 (1832)

Gl 1800 Dx Abs Gold Wing 2006 (1832) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Esztelen eszeveszett gőzös

Szöveges ítélet

Mivel közel 15 évig sportmotor nyergében rótam az utakat elösször fura volt az üllés pozíció és főleg a tömege és a motor viselkedése.
Miután jobban össze barátkoztam vele egy hihetetlen élményt nyújt a mai napig. A szélvédelem jeles. Pontosabban 150 km/h-nál élmény motorozás közben a táj suhanása mellett cigizni. A nyaralás Horvátország ( Split- 800 km), onnan Olaszország- Magyarország. Olyan 1000 km környékén kezdtem fáradni.Pakolhatóságra kielégítő. A fogyasztása picit érdekes. 100km-en 7,5 l kortyolgat a nem kevés 25 literes üzemanyag tankból. Hatótávolsága közel 380 km. A motor súlyát figyelembe véve nagyon könnyen kezelhető. Alulról tol a nem egyszerű 170 nm nyomaték amit még az elégséges 125 lóerő egészít ki. Nem kell hülyére forgatni mint egy 600-as sportmotort. Általában 2-3000 fordulaton haladok vele. A extraként beépített fűtés,tolatás,rádió,mp3,cd tár, sebességtartó autómatika, stb csak fokozzák az élvezetet.
Viszont a gyárilag rábigyesztett Bridgeston gumiabroncs égetni való fos. Az első 2500 km után cseréltem Metzeler ME880 -ra, amitöl még kezesebb és stabilabb lett a motor. Végsebessége 230 km/ h, bár szerintem ennél a motornál nem ez a mérvadó.
A kardánhajtásnak már külön örülök főleg, hogy a láncsprayt elfelejthetem. Tömegét figyelenbe véve 2 sikeres eldölésem volt. Az elsőnél riadt fejemet lapáttal csapkodva számolgattam a zsebemből kiesni készülő forintokat. Na itt köszönetet mondok a Honda tervezőinek a gyári első illetve hátsó bukócső felszerelés és kitervezés miatt. A motorkerékpár eldölt 45 fokig malyd illedelmesen feltámaszkodott a bukócsőre. SEMMILYEN karcolás sérülés nem esett a motorra. Rettentő jó találmány. A nagyságából eredően sajna a dugóban való araszolás a kocsik között nem sűrün kivitelezhető. ( Ezért jó a rádió :-)) ). Továbbá a Bp-n sikeresen femart, vagy laza talajon inbójgóssá válik. Nem éppen endúró adottságokkal rendelkezik. A másik szív fájdalmam a gumi abroncs cseréje. Lehet választani a Gyári Bridgeston, Dunlop D250, vagy a Metzeler ME880 maraton között. A Bridgestont hagyuk, igy maradt 2 márka. A szervíz költségek nem egekbe szökkelőek. Az 1000 km szervíz 18000 forintra rugott A-Z-ig. A 10000 km-es sem volt több. Viszont a kiegészítők elveteműlt nem emberi árakon kínálják mosojgós arcberendezéssel. Túra plexi 230.000.-, Sisak beszélő ami csak a sisakba kell( a többi a motorba már van) 140.000.- , Csomagtartó rács hátra 90.000.- . Tehát ha valaki jobban fel szeretné szerelni a 1.500.000.-forintba lazán belecsúszik.
Alapjába véve szerintem pont elég a teljesítménye és szerintem a legideálisabb túra gép. Az ára na igen az picit gondolkodóba ejthet valakit.

Hibalista

- kuplung + fékfolyadék csere, gyári Bridgeston gumi szar

Ide hordtam szervizbe

Szimcsák Attila, Komlósi Attila (Honda Dream). Ügyfélcentrikus, segítőkész és nagyon normális árakkal dolgoznak. Értenek a Goldwing szereléséhez nem úgy mint a többieknek. Ha pontozni kellene a 10 pont jár nekik.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Viszont a Többi Honda kereskedő nagykalapácsal, flekszel próbálkozott apróbb beállítási nyűgjeimen segíteni. Fogalmuk sincsen arrol, hogy miként és hova nyúljanak a motoromhoz. Lehet, hogy a többi tipust ismerik, de Goldwingbol 1-es fiam ülj le.

Értékelése: 1

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69