A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbr 1100 Xx Super Blackbird 1999 (1137)

Cbr 1100 Xx Super Blackbird 1999 (1137) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Etalon két keréken

Szöveges ítélet

2001-ben vettem újonnan a mocit, most 49000 km van az órájában. Több európai túrán túl vagyunk, ebben sok-sok alpesi hágó is bent van :), és minden működik, mint a Doxa.
Eleinte az új doboz rendszer miatt gondjaim voltak a szélességgel (nonfango szett), a súlyra oda kell figyelnem, amikor leállok. A gázreakcióval kapcsolatos problémát, szűk holtjátékkal és preventív gázkezeléssel előzöm meg. Első gumit 25-, hátsót 15e km-nél váltok, általában Dunlop-ot. Láncszettet most (49e km) cserélek, fogyasztás 5,5-6,5 között adódik. 120-160 kmh körül utazunk. Olajfogyasztás nincs, a váltó az átlagosnál jobb. A hidraulikus kupplung fontos szempont, mert az előző mocin többször elszakadt a bowden.A víz+olajhűtés szintén hálás dolog nagy melegben, illetve komolyabb terhelésnél. A befecskendezés jó dolog, aki állított már karbiszinkront, tudja miről beszélek... Csodálatos az úttartása az XX-nek, a finom működése minden porcikájára jellemző. Tavaly tettem rá egy állítható kormányt (Gillestooling), plusz fékcsöveket, és egy MRA plekót. Sok motort kipróbáltam már, keresem méltó utódját, de annak híre sincs. A lóerőadó kemény, nagy szemétség, és aljasság szerintem :((
Összefoglalva: hűséges, megbízható, erős, szép motor az XX, akinek van, becsülje meg, aki kacérkodik vele, annak tiszta szívből ajánlom!

Hibalista

- Egy izzó sem égett ki...
-

Ide hordtam szervizbe

Saját magam

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2000
Kényelem (7) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 49000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1028 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69