A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » PCX 125 (124 cm3)

PCX 125 (124 cm3) 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Étvágytalan városi cirkáló

Szöveges ítélet

5.500km:
Hasznaltán vettem, de még nem volt 1 éves se és alig 1500km volt benne. Nem reméltem tőle túl sokat, csak hogy a napi munkába járást (újpest-újbuda) leegyszerúsíti. Ehhez képest nagyon megkedveltem annak ellenére, hogy ez csak egy "robogó". Jól néz ki, a fogyasztása városi használat mellett, sokszor két személlyel sem ment 2,3 liter/100km fölé (ilyen kis fogyasztást nem is tudtam választani itt az adatlapon...), a méreteihez képest van ereje is, könnyű vele cikázni a kocsisorok között, a csomagtere is 95%-ban elég és a fenntartási költsége is elég alacsony. Az egyetlen gyenge pontja talán a rugózása... nagyokat lehet vele huppanni az árpád hídon, bár ez lehet nem a motor hibája... :) Ja és akkor sincs nagy baj, ha kimész vele a városból. 100-110km/h a vége, ami legtöbbször elég is.
Összességében bátran merem ajánlani bárkinek!
20.000km:
Soha semmi baj nem volt vele, a legkisebb bizonytalanság jelét sem mutatta. Fogyasztása és teljesítménye végig kiegyensúlyozott volt. Nagyrészt Újpest-Újbuda között ingáztam vele, kisebbrészt városon kívüli gurulásokra használtam (Pilisvörösvár, Velencei tó, ilyesmik).
Azóta sajnos megváltam tőle, mivel külföldre költöztünk, de ha robogót vennék ugyanezt választanám. (najó a 150-eset ha már úgy alakulna).

Hibalista

- semmi.
- Mindössze egy szett gumit kellett cserélnem 20ezer km-nél.

Ide hordtam szervizbe

Honda Karasna: 5-ször volt náluk négyezres szervizen minden gond nélkül. A szervizek ára a kezdeti 12-13 ezerről kb. 18 ezerig felkúszott a nálam töltött két és fél éve alatt.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2010
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 1500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? SV 650S Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69