A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » SW-T600 (582 cm3)

SW-T600 (582 cm3) 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Ezüstszárny (update!)

Szöveges ítélet

Úgymond „nagymotorról” ültem át a robogóra, a CBF600N-t beszámítva újonnan vettem az SilverWing-et HONDA Wilkertől 2013. Augustusban.
Klasszikus nagyrobogó, szép formákkal, sok tárhellyel és kényelemmel. Szélvédelem parádés, miután kiegészítettem egy segédplexivel. 170 cm vagyok, pont a fejem búbján volt egy turbolencia, ezt kellett megszűntetni.
Kényelem: 350-400 km-t minden további nélkül el lehet vele menni, úgy, hogy nem fáradsz el, de utána azért már teszed ide-oda a lábad, emelgeted a segged…
Ami nagyon jó, az a pakolhatóság. Az ülés alatt iszonyat sok hely, és még ott a TopCase. 1 személy 1 heti cucca+kaja-víz simán belefér.
Fogyasztás: 5 liter, ennek fele autópálya (130-140 km/h(, másik fele város. Túrán, sok motorral lement 3,8 literre 100 km-enként.
Műszakilag rendben van, sokan kritizálják, hogy elől csak 1 tárcsa van, de ennek én még nem éreztem hátrányát - de valóban, ha másért nem a látványért belerakhatták volna.
Egyébként ez jellemző a motorra, fillérbaszó volt a Honda, amikor tervezte: mindent a kulcs nyit (érts minden rekesznek, csomagtartónak külön-külön zárja van), a helyett, hogy központizáras lenne.
Nincs vészvillogó (a helye ott van), de valaki kihúzta a költségvetésből. A csomagtartó világítása nem automata - csak ez akkor gond, ha égve hagyod, és leszívja az aksit.
Az első ikerlámpa félszemű, a tompított a bal oldal, a fényszóró a jobb. Szarul néz ki, többen szóltak már, hogy ki van égve (pedig nem).
Volt egy műszaki zűr is (Honda=megbízhatóság?!?): 5200km-nél elszakadt a hajtószíj, amit nagyon korrekt módon, garanciában cseréltek (sőt, mivel nyugtalan voltam, és újabb 3000 km után rendkívüli szíjellenőrzést kértem, azt is ingyen végezte el a Wilker.
Mindösszesen eltekintve az apró negatívumoktól összességében nagyon elégedett vagyok, szeretek vele menni, városban, túrán kiválóan megállja a helyét. Igazi mindenes, ingázni is jó, városban a sorok között is lehet tekeregni, de sok ezer kilométeres túrára is elvisz (vigyen is, mert még legalább 9-10 évig szeretném használni, mielőtt lecserélem.


Update (28000 km) után: nagyon elégedett vagyok, minden rendben volt a motorral, több hosszú távú túrát megtettünk, és ingázok is vele naponta. Az eleje teljesen elgyengült, és két személlyel a hétsó teleszkópok sem az igaziak. Ezért az első teleszkóp rugókat cseréltem Hyperpro-ra, a hátsókat telókat pedig HAGON-ra. Mintha kicserélték volna a motort, sokkal jobb lett a futómű. Gumikat viszonylag hamar elhasználja, 12-14000 km-ként kér egy újat. Fékbetét még nem kellett, és a gyári (YUASA) aksi is bírja még.

Hibalista

- Hajtószíj szakadás 5200 km-nél, amit garanciában javítottak.

Ide hordtam szervizbe

HONDA Wilker

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

MK-Bikes, Bp. XVII. ker.

Korrekt, hozzáértő szerviz, normál áron.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2012
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 28000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? CBF600N Következő motorja? Robogó vagy túraenduro
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69