A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vfr 800 2002 (782)

Vfr 800 2002 (782) 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

Fun Factory VFR800 ABS

Szöveges ítélet

Végre! 2008 májusában meglett álmaim gépe!A 800 V-tech!
A motort használtan vásároltam, csak 18000 km volt benne (szervízkönyvvel,márkakereskedőtől),valamint 2008-ban már nem volt kapható a tűzpiros kivitel.Már 2006-ban is nézegettem de mivel akkor még nem volt meg a keret ezért akkor még 1 új CBF 600-as javára döntöttem, ami jó kis tanuló szoba volt.Inkább vártam mint hogy hitelt kelljen felvenni így kényelmesebb a szitu.Aztán tavaly megtörtént a csere!
Cbf piac,VFR ide veled!
A motorról a véleményem szinte csak pozitív.A szélvédelem megfelelő ha nem is tökéletes.Én 187cm vagyok igy 150 felett be kell bújnom a plexi mögé.A szervízelése nem olcsó. A 24.000-es szervíz szelep állítással,olajjal 80.000 ft-ba fájt.
Ahogy számítottam rá abszolút megbízható,kellően erős és nyomatékos,a Cbf nem mindig volt elég.A motoros baráti körben is van VFR és bár az 1 régebbi modell de 1 komplett Yoshimura rendszerrel van felszerelve úgyhogy miután a Cbf-el mellé álltam és a lég kalapácstól nem hallottam a kis villany motoromat elhatároztam hogy nekem is ez a feeling és hang kell!Az idén meg is kapta a masina a Laser 4 csöves nyitott sport dobot ami ugyan nem volt olcsó de a hang amit produkál az csak 1szerüen Fuckin Beautiful!Valamint jött plusz nyomaték 1vagy2 plusz ló és -4kg a gyári dobhoz képest:).Az elején kicsit szokni kellett a 600 után mert butusabb volt de nagyon hamar össze szoktunk.Ami egyből feltűnt az hogy ezt Japánban építik a Cbf-et pedig Olaszban.A VFR pontosabb komolyabb munka,minőségibb kidolgozás.Sokan fikázzák a V-tech -et a szelep váltásnál jelentkező nyomatékgörbe miatt.Ez nekem nem gond sőt csak ímádni tudom ahogy 6800-nál megjön az energy.Kicsit hasonló a régebbi turbós autókhoz,elöszőr nyugalom aztán 1 kis gödör majd elszabadul a pokol!Az enyém ABS-es ami jó dolog mert bár nem sokszor kell de ha baj van akkor segíthet megúszni a buktát,konkrétan egyszer Balaton felé valami rally bajnok apró kavicsos sódret hordott fel az útra amire 2személlyel 1 elöttünk erősen lassító autó miatt ráfékeztem és így 2 keréken maradtunk asszony pajtival!!Mindez 1 enyhe jobbosnál 80-nal.Tehát ABS=Élet!A mocit bár 2002-es konstrukció és forma a mai napig megnézik ,körbe járják az utcán,az autókból néha felfelé mutató hüvelyk ujjal vigyorognak.
Azért negatívumok is vannak amit meg kell említeni.
Az egyik legnagyobb hátránya szerintem a súlya.Remélem a jövőre kijövő modell már könnyebb lesz.Tologatni elég nehéz,de ha már elindult akkor könnyebb mozgatni.Mondjuk a 600-ast ehhez képest úgy lehetett irányítani mint 1 bicót.A másik a fogyasztás ami 6 és 10 liter között mozog.Ha valaki sokat megy 16 szeleppel akkor inkább 9-10L mint 6.

Szóval a lényeg ha ilyen mocira vágysz és veszel akkor nagyot nem hibázhatsz persze a használtakat jól meg kell nézni a sérülések miatt.A km nem téma,állítólag ezek japánban rendőrségi motorok 100.000 fölötti km-el,bontatlan blokkal!A szervizelés nem olcsó de minden 1-es alkatrészt megérdemel és meg is hálál.Ez a gép öröm,öröm,öröm.
I´m lovin it!!!

Hibalista

- Semmi,csak kopó alkatrészek: olaj,szűrők,fékbetét,gumi

Ide hordtam szervizbe

Real Motor Győr,Gyorsak,korrektek,de nem olcsók.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 18000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69