A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vfr 800 1998 (782)

Vfr 800 1998 (782) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Gut, besser, Viffer!

Szöveges ítélet

Megbízható, mindenes motort kerestem. 20 év kihagyás után kipróbáltam egy haver DR 600át, 2 perc alatt rájöttem, mekkorát hibáztam. Mármint, hogy motor nélkül éldegéltem. El kezdtem túrni a netet, Suzuki DR600 -at kerestem. Megláttam egy 750 VFR hirdetést, azonnal beleszerettem a 1987-es gépbe. Megvettem, lehúztam vele egy tanuló évet. Nem volt gond a vassal, csak hosszabb túrákat is tervezek és egy fiatalabb gépben csak jobban meg lehet bízni.

Így mennie kellett az RC24nek, de a típus meggyőzött, nem volt kérdés, hogy marad a VFR.

Találtam egy jónak tűnő darabot 50km-re tőlem. A típus már ismerve, nem ijesztett el a 88e km-es futásteljesítmény. No meg ugye állapotot veszünk :)
Ráadásul igazán nem értem, hogy lehet, hogy még a 20-25 éves motorok hirdetéseinél is 40-50e km az átlagos futás?? Szóval szívesebben veszel egy 12éves motort 80e km-el, mint 30e-el. Mivel az előbbinek van realitása.

A VFR:

106 lóerő nekem bőven elég. Mindenre. Nem célom, hogy első legyek, akár gyorsulásban, akár kanyarvadászatban. Persze nem bírtam magammal és néhányszor odahúztam neki. 255 volt nekem a legtöbb, még egy kicsi lett volna benne, de elfogyott az út előlem. 200 körüli tempóig nem kell nagyon hasalni a tankra. A 130 körüli tempó pedig igazán kényelmes, mert ott már a menetszél tehermentesíti a csuklókat.
A fogaskerekes vezérlés sivító hangja nekem nagyon tetszik.

Sporttúra kategória. Tehát olyan vegyes vágott, ami egyik területen sem a legjobb. De talán egy olyan eltalált kompromisszum, ami sokak elképzelésével találkozik. Az enyémmel biztosan :)

A mátrai, bükki gurulásoknál nem tartom fel a csapatot, és volt hogy reggel 8-kor felültem a motorra dél-nyugat romániában és 13 óra alatt gurultam haza. Mikor este leszálltam a gépről, már nem nagyon kívántam a motorozást, de bátran mondhatom, hogy túrára alkalmas a gép. Jó pakolható. Az ülés alatt szerszám, eü csomag esőruha és tárcsazár is elfér.

Ahogy írtam újrakezdőként nem vagyok túl rutinos, de nem maradt majrécsík a gumin. Könnyen kezelhető, kiszámítható a gép. Hajlamos a felegyenesedésre, ha nagyobb sebességgel beesve a kanyarban még keményen kell fékezni. De ezt a tulajdonságot sem mondanám gonosznak.
Fékbetét csere után kétszer is sikerült blokkolóra fognom, az egyébként jól adagolható és elég erős első féket. No ez elég ijesztő volt, a következő gép ABS-es lesz.

A fogyasztás igen csukló függő. (mint a legtöbb gépen) Kényelmes túratempóval 5L, a mátrában tépve 10L. Az átlag 6-7 körül van.

A 208 kg száraz tömeg, nem sok, nem kevés. Tologatni nem jó, de már kis sebességnél is könnyen kezelhető. Városban is egész jól ellehet boldogulni vele.

Van szebb, jobb, gyorsabb, olcsóbb gép is, de nem tervezek egyenlőre cserét. Marad a viffer.

Megbízható szerkezet, egy komolyabb konstrukciós hibája ismert: a fesszabályzót nagyon eldugták az ülés alá, a gyenge hűtés miatt hajlamos megmekkenni.

Azoknak ajánlom, akik a motorozás öröméért ülnek motorra :)

Ezeket az infókat 3 hónap és 4000km után írtam.

Hibalista

-

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Zweirad Eger

Korrekt és gyors és nem drága.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2000
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 88000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? VFR 750 F Következő motorja? HONDA VFR 800 Vtech
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69