A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cb 600 Hornet 2005 (599)

Cb 600 Hornet 2005 (599) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

hálás paripa

Szöveges ítélet

Sokáig morfondíroztam milyen motort vegyek. Rengeteg tesztet, véleményt, fórumot olvastam, ahol csak jókat írtak róla. Mivel nem akartam felesleges szervizekre költeni, és mert nagyon tetszett külsőre a moci, megvettem egyet fekete színben, bár a kék is nagyon tetszett, de az jóval ritkább.
A motor külseje hordozza egy régi motorkerékpár minden jegyét, de megfelel a mai kor elvárásainak. A maga kategóriájában szerintem egyedülálló. A legszebb része a fényszóró és a farokrész.
Amiért a 2005-ös modell mellett döntöttem, az a fordított első teleszkóp, ill. az az újfajta műszerfal volt.
A motor kezelhetősége 10-es, minden a helyén, semmi nincs túlbonyolítva. A blokk nagyon pörgős, 1 személlyel nyomatékos is, fékjei kiválóak, a kanyarstabilitásáról nem regélek, de még soha nem ültem ilyen stabil motoron.(ez biztos a dunlop gumiknak is köszönhető, állítólag a gyári michlein pilot gumikkal sokat csúszkál) Hosszabb túrákon is kényelmes, viszont a szélvédelme pocsék.
Aki ilyen motort vesz, számoljon dupla annyi tisztogatási idővel, mint egy burkolt motornál, mivel a kis bogarak minden apró helyre beragadnak és szétkenődnek. De higgyétek el, megéri a fáradságot.
A gyári kipufogót és kormányt érdemes lecserélni. sokan lecserélik a tükröket is, én is beleestem ebbe a hibába, de később visszaraktam a krómozott "busztükröket", mert abban legalább mindent látni.



Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

honda takober

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 14000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69