A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

Fes 150 Pantheon 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hegyi zerge gumi patákkal

Szöveges ítélet

Kilenc évesen vettem, Budapesten.
Éppen egy nagy szervizen esett át a motor és esztétikailag is rendben volt.
Nem sokat gondolkodtam, a próba kör után meg is írtuk az adás-vételit.
Egy henger, 150 cm3 kétütemű power szelepes.
Ingázásra (napi 70km), városi futkározásra, hétvégi kisebb kirándulásokra tökéletes volt.
Minden működött rajta és nagyon tudott menni.
120-130 között volt a végsebessége de ezt két személlyel is tudta!!!
Bár utassal a gyorsulása már nem volt olyan intenzív de szedte a lábait.
A 90-es tempó ideális volt nekem is és a motornak is.
Sajnos, az úthibákat mindig kerülgetni kellett vele.
Fogyasztását kicsit sokalltam (4-4,2 L/100km).
De mivel én is 90kg + utas+ csomagok, így különösebben nem érdekelt.
Olajat szintetikus MOTUL 2T-kapott, gyertyát NGK.
A légszűrőt a szervizben rendeltem meg, ahol ki is cserélték.
Kicsit át is nézték a motort és kiderült, hogy az első kerék csapágyakat már rosszak. Rögtön meg is csinálták vagyis kicserélték.
Két évig hajtottam, összesen 12 ezer km-t mentem vele.
Mindig pöccre indult és soha nem hagyott cserben.

Hibalista

- Első kerék csapágy.
- Légszűrő.
- Gyújtógyertya.

Ide hordtam szervizbe

HONDA Lakamoto Tapolca

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1998
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 29000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? ETZ Következő motorja? VT250
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69