A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

cbf 600 /S4/ 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Honda egyhangúság

Szöveges ítélet

Legális motoros pályafutásomat CBF 500-as motorral kezdtem, mivel ez volt az oktatómotor.
Rendkvül kezes volt, és az oktató elmondása alapján rendkivül megbízható.

Előtte évekig illegalitásba vonulva hajtottam egy ETZ 250-est.Már akkor éreztem, hogy bizony az MZ-vel új hobbym is lett. Ez pedig a szerelés. Emelett egy nyomatékszegény, benzinzabáló fostalicskát ismertem meg az MZ-ben. Köszönöm annak az embernek az üzletet, aki megvette tőlem.

Szóval ilyen tapasztalattal az alábbi szempontok szerint választottam:
- legyen szép /relatív/
- ne értsek a szereléséhez / ez alapján számomra csak a japán márkák maradtak/
- feleljen meg a motoros tudásomnak /Hayabusha kilőve/
- legyen értéktartó /már csak a Honda maradt a kosárban/
- ha megyek a 6-oson a kurvák integessenek
- egyszerű technika legyen /pl.: karbis/

Ilyen elvárásokkal felvértezve bújtam az intenetet. Első körben meg kelett állapítanom, hogy a magyarországi használtmotor internetes hirdetési lehetőségek, hogy úgy mondjam kőkoriak, kb: 3 hirdetési portálon van esélyed motor eladásra, vagy vételre.
Több eladót felhívtam próbáltam alkudozni, de valahogy nem hajlottak a dologra / a motorokat azóta is hirdetik/

Végül találtam egyet, aki olyan CBF 600- ast árul leírás szerint, melyet maga Isten tervezett a 7 napon, amikor megpihent kicsit, és maradt egy csomó korábbi típusból kinyert Honda alkatrésze.
Állapot tökéletes, oldaldoboz, sebring kipuffancs, miegymás...
Elmentem megnéztem: SZÉÉÉP volt. Fekete volt. Örömteli volt.

Átnéztem a paripát ahogy tudtam, szervízkönyv, alkukdozás, vétel.

Hazafelé /250km/ első tapasztalat: Ha betartod a 90-et még a lovaskocsi is megelőz. /6-os/ Ha tartani akarod az "ütemet", az kb.: 115-120 km/h.
Végül egy kalandos út után /félretankoltam, lábtartóval indultam /persze a motor leállt/ hazaértem.
Mivel 2 éve nem volt olajcsere ezt elvégeztettem./utolsó olajcsere óta 2000 km hajtott bele szervizkönyv szerint a tulaj/

Azóta mentem vele egy keveset.

Negatív tapasztalat:
- érzés szerint elég hamar kinővi az ember, egy idő után nyomatékszegény a megitélés.
- végtelenül unalmas gép / kiszámítható, semmi kaland. Ez lehet jó is, nekem hiányzik az adrenalin/
- naggggyon nehéz /remélem egyszer sem fogok lerobbani, vagy eldőlni/
- made in ITALY
- a szivató elég szivató
- nekem unalmas konzolfelület
. pörgetni kell / sor 4 sajátosság/


Pozitív:
- MEGBÍZHATÓ
- nagyon jó alkatrész elátottság
- a szerelőd nem lesz a haverod /annyit nem látjátok egymást/
- rengeteg kiegészítő
- könnyű kezelhetőség
- szééép /relatív/


Összeségében ajánlom annak, aki:

- már túl van a kamaszkori korszakon /megnyugodotál, és már tudod, hogy nem vagy Van Disel/
- hirtelen relatív nagyobb öszeghez jutott, de tudja, hogy ez nem lesz rendszeres, és egy értékálló vasat szeretne
- szereti a kényelmet, és a gurulósabb hosszabb utakat
- aki gazdag /mivel a CBF mellé én vennék egy kicsit izgalmasabb erősebb sportgépet is/

Gondolom ezen sorok olvasása után sokan nem szeretnek /plána CBF tulcsik/, de leszögezem, hogy ez a jármű a leírtak ellenére /vagy éppen pont ezért, egy nagyon nagyon jó motor.


Ha ilyen motort akarsz venni használtan, szerintem nagyot nem nyúlhatsz mellé.


Egy mondatba foglalva motor olyan, mintha a szomszédok című teleregényt egy high-tech tv-n néznéd.Élvezhető unalom.



2010.07.
Még mindig semmi hiba, csak a gurulás, és gurulás.
Azt hiszem kezdem kinőni, de egyszerűen nem tudom eladni....nem viszik


Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Megamotors. A szerelő jó, készséges. /azt nem tudom, hogy ért-e hozzá, mert csak olajcsere volt/ A probléma: A motort 10 órára vittem oda egy sima olajcsere ürügyén, és 15 órakkor hoztam el, egy sima olajcserével.

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 14000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? etz 250 Következő motorja? cb900f
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69