A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Giorcub (49 cm3)

Giorcub (49 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Honda Giorcub - Fehér villám

Szöveges ítélet

Egyszerűen imádom. Aki száguldozni szeretne ne ilyet vegyen, nem egy gyorsasági motor. Végsebessége 65, de a nyél gázt semmi se szereti tartósan, 50-55 között van a tempója. Gyárilag 80/100-as gumi van a 10 collos felnin, de a 100/80-as is pont befér. Körváltós, félautomata, tehát nem kell kuplungolni, ami nagyon jó pirosnál, ha 4-esben van, csak egy mozdulat és újra üresben a váltó. Km órája nem csal nagyon. Futóműve számomra megfelel, nem pattog és nem is hullámzik.
Amit eddig cseréltem rajta: gumik, égők, gyertya, légszűrő.
Fogyasztása kíváló: 1,5-1,8 liter.
Mindig elsőre indul, legnagyobb hidegben is, télen is vele jártam dolgozni. (-8 fokban is tökéletesen indult, csak kicsit tovább melegítettem.
Sajnos ez ülés alatti csomagtartója nem nagy, így a sisak nem fér be, magammal kell vinnem mindenhova. Bevásárlásra elég viszont a tér. :)
Másik nagy hibája, hogy Japán belpiacos motor, így alkatrészt nehéz hozzá szerezni.
Magam szervizelem, neten lehet hozzá kevéske leírást, videókat taláni.
Összességben nagyon meg vagyok vele elégedve, négyütemű, így olaj töltögetéssel sincs gond.
Lánchajtású, jelenleg 13 fogas lánckereket tervezem 14 fogúra cserélni, mivel sokat megyek vele 50-55 körül, így egy kisebb fordulatszámot várok tőle, ezzel is kímélve.

Hibalista

- Nem igazán romlott el semmi rajta, megbízható, precízen járó motor. Inkább csak kopó alkatrészek cseréje, fékek utánállítása.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 2600
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás l
Előző motorja? Simson S51B Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1028 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69