A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Xl 650v 2002 (647)

Xl 650v 2002 (647) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

HONDA TRANSALP ADVENTURE

Szöveges ítélet

Sziasztok!
2015-ben vettem egy olaszból hozott 2006-os évjáratú XL650V-t. Az előző olasz tulajjal levelezve megtudtam pár dolgot róla, nagy probléma nem volt vele.
A vásárlás előtt bennem is megvolt a V-Strom vs Transalp dilemma, de mivel korábbi suzukim miatt kicsit kiábrándultam, a Honda lett a nyerő. Nem bántam meg! Később próbáltam a DL-t is, de csak megerősített a Transalp melletti jó választásban.
Magas, kényelmes, menet közben is fel tudok rajta állni, így tudom pihentetni a fenekem hosszú út során.

- Az első 2 évben 26.000 km-t mentünk vele párommal. Naszút, belföld, külföld, Ausztria, Olaszország, Horvátország, Erdély! Két személlyel sem érzem annyira gyengének, lendületes tempós haladásra bőven elég a teljesítménye, a hegyekben, szerpentinen még kevésbé jön ki az alacsonyabb teljesítmény miatti különbség. Nagyon könnyen lehet terelgetni, kanyarogni. Simán lehet vele tartani a nagyokkal a tempót csak meg kell tanulni motorozni. Nem attól leszel, gyors, hogy erős motort veszel. Az egyenesben mindenki tud gyorsan menni!

- Soha, de soha nem romlik el úgy, hogy ne vinne haza!
Ésszerűen karbantartottam, hiszen egy mostmár 10 év feletti motorról van szó sok kilóméterrel. Nem vártam meg, hogy elfossa magát egy teleszkóp, vagy meghaljon egy szakadt karbimembrán miatt (megjegyzem már volt rajta szakadás), mert fontos az üzembiztos jármű, mivan ha azt éppen otthontól 3.000 km-re teszi meg. Ezeken kívül csak olajcsere és kopó alkatrészeket kellett cserélni. Minden szervízt vezetek egy füzetben.
Egyszer kaptam defektet, ami miatt szívtam egy kicsit, még jó, hogy közel volt az otthon. Ezután vettem a szerelővasat és a középasztendert.
Fogyasztása átlag 5,5 liter, az olajat egy cseppet sem fogyasztja pedig több mint 80.000-t mutat már az órája.

- Mindenkinek ajánlom, hogy regisztráljon a Transalp.hu oldalra. Nagyon jó társaság, rengeteget segítenek, alkatrészbeszerzésben és ragyogó túrákat szerveznek, amikre szinte kötelező elmenni. Imádom!

- Általuk belekóstoltam a terepezésbe, ami nagyon tetszik. Ügyesen lehet terelgetni ezt a 217 kg-os motort ha ráérezel. Mindenen átmegy, aszfalton nincsenek úthibák, offroad pedig tökéletes a nagy kereke, hasmagassága, rugóútja miatt.
Időközben felszereltem minden jóval: nagy plexi, bukócső, középsztender, haspáncél, lámpák, láncolajzó, ülésfűtés, markolatfűtés, alukofferek.
Tudni kell rólam, hogy az én motorom mindig csili-vili. Nagyon vigyázok rá, tisztán van tartva. Először sajnáltam terepre vinni, de az élmény annyit adott, hogy mostmár hozzá tartozik ez is egy jó túrához. Hál istennek eddig csak egy nagyobb karcot sikerült összeszednem a bal oldalán (Nagy Bihar). Azon kívül még mindig csili-vili.
Igazi ADVENTURE motor ez ha megfelelően használja az ember!
Ugyancsak Transalp.hu-val bejártuk a Balkán félszigetet, bőven offroad betétekkel.

- Na akkor, hogy rosszat is mondjak:
Egyedüli hátránya, hogy nincs benne 6. sebességi fokozat. Nem autópályára való motor, de mivel messzire vagyunk mindentől a gyors utazás érdekében muszáj néha azt is igénybevenni. Ott pedig már nekem hiányzik a 6.

Hibalista

- Km meghajtó műanyag csigát már kétszer cserélnem kellett.

Ide hordtam szervizbe

Saját magam

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Mad Fighters Performance. Nádasi Csaba, Szeged. Maximálisan elégedett vagyok vele!

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 39000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 47000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Burgman AN400 Következő motorja? AfricaTwin vagy T700
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69