A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

CB600F 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

HorneTom

Szöveges ítélet

NAgyon szeretem a V2 hangját és híres nyomatékossága is arra sarkall hogy lecseréljem, de reálisan átgondolva a sor4 a legkiválóbb motortípus. Ereje szinte lineárisan nő, nem okoz meglepetéseket, ha menni kell a felsőbb tartományba terelgetve versenyezhetek, ha túrázom, 6. sebességfokozatban 50-200 ig bármelyik tempót motorozhatom. Mindig indul, egyenletesen jár. Széles kormány van az én motoromon, emiatt a szelet is jobban fogom, és előrébb is kell hajolnom picit, de nagyon mokány a megjelenése így és nagyon stabilan tartható az amúgy is nagyon kezes motor.
A méretei kicsit kicsik, egy endúrós barátom csak "hokedli"ként emlegeti. Hát tény, nem nagy, kicsi és erős. A naked kategória sztem máig legszebb darabja. szép hagyományos formákat tartalmazó külső, informatív és esztétikus műszerfallal, ugyanakkor még karburátoros. Ez nemtudom előny e vagy hátrány. Hidegindításkor, és hidegen való viselkedéskor lehet szívesebben ülnék egy injektoros gépen, de ha meleg, nekem mindegy. EZt legalább olcsóbb javítani ha véletlenül szükség lesz rá.
Eddig 42000 km-t gurult. Még ennyi benne van hibamentesen sztem!

Hibalista

- Már 42000 km-nél járunk, de eddig csak egyetlen problémával találkoztam. Az indító-kapcsolóról levált egy vezeték, ami a világítás áramkörét ezzel megszakította. HA nem írnak mások hasonlót az interneten, azthiszem évekig kerestem volna a hibát. Sem a biztosítékok, sem az izzók, és kizárólag a helyzetjelződ ég. Mire gondolnál? ... de megoldódott. Ez volt az egyetlen gond.

Ide hordtam szervizbe

Az olajcseréket mostmár magam végzem el, ez nem nagy dolog. 24000km-nél a szekszárdi FullGas hoz vittem el, korrekt áron, látszólag korrekt munkát végeztek. Bár olvastam róluk rosszat, nekem semmi gondom nem volt velük. SAjnos megszűntek most ők is, így a legközelebbi hivatalos motorszervíz min. 60 km-re van :( 6000 km múlva ismét szelephézagot kell ellenőrízni, esetleg feszíteni a vezérműláncon ha kívánja, ekkor vagy Pécs RedBaron, vagy B.boglár Honda szervíz lesz soros.

Értékelése: 6

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 13000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 29000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja? Varadero
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69