A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbr 600 F 2001 (599)

Cbr 600 F 2001 (599) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hű szerető

Szöveges ítélet

2014-ben vadásztam rá, mert ilyet szerettem volna. Szerencsémre a munkahelyemtől nem messze a Full-Gasban állították ki a keresés 3. hetében. Másnap már ott voltam és le is foglalóztam. Ennek akkor még csak párom egyáltalán nem örült (nem úgy, mint amikor persze őt kellett vinni és jól jött). Ez februárban volt de csak júniusban lett meg a korlátlan jogsim. A megállapodás szerint akkor hozhattam volna el, de májusban már otthon figyelt. Rizikós egy hónap volt.

Az ismerősök és barátok tapasztalataira hagyatkozva sejtettem, hogy hamar összebarátkozunk, mert a kinézete mellett a Hondák kezessége miatt választottam. De az első körök alatt megdöbbenve éreztem, hogy a gép szinte kitalálja a gondolataimat. Ez jól jött párszor, például mikor egy helyen városban előttem idős "úriember" meglátta a túloldalt sétáló villanyszerelőjét így nyomott egy satut, hogy beszéljen vele. A gép tudta, hogy most a szokottnál intenzívebben szeretnék megállni és ABS nélkül is nyikkanás nélkül is meg állt. Pedig már keresgéltem a helyem, hogy a WagonR hátuljában hol hömbölögjek. Az igazi képességeit viszont Ausztriában a céges túrán ismertem meg. Ugye ott tükörsima aszfalt és ahol a helyiek tepertek ott mi is megálltunk egy-két föl-letempózásra. Hát ott egyedül ott tudtam koptatni a majré csíkot. :D Amin akkor még gondolkodtam, hogy extrázzam tovább, az a kormánylengés csillapító, de nem hajlamos rá.

De nem csak tempózásra, hanem napi munkába járásra is nyáron őt választottam. Reggelente a fonyódi partszakaszon reggel 6-kor még munkába menni is élmény volt. (Nem úgy maradni :D)

Hátrány volt viszont, hogy Balcsi partjáról egy hónapban egyszer ellátogattam a Pilisbe barátokhoz. Az első évben autópályán. Na arra nemvaló. Unalomban elfáradsz. A következő években már Bakonynak menetem, ami lassabb de élvezetesebb volt.

Kényelme nem egy légrugós luxus autóé, de sporttól messze kényelmesebb ,mert a bokámat nem kellett a fülemhez húzni és a kormány sem volt olyan mélyen, de amikor cseréltem egy barátom CB1000-ére egy szakaszon, akkor rájöttem, hogy messze nem túra. Utasnak meg pláne. Ez ugye osztott üléses, és hatás inkább csak a kis rekesz fedésére szól semmint páros túrázásra.

A feszültség szabályzó élete végen megtréfált egyszer, ahol szégyen szemre kolleginák löktek meg, de Tatabányán a Mester gyártott nekem újat és azóta prímán üzemel. Alkatrész igénye szerencsére nem volt csak kopó-fogy, ami normál ár, ellenben a gyári alkatrészek elég magasak. Szükségem volt a légszűrőház oldalsó gumitakaró köpenyébe két elveszett gyűrűre. Hát... megszámolták az árát rendesen.

Elnyűhetetlen, és ha még meg is kapja a kellő törődést, akkor a világból kimegy +2 km. Az olaj és légszűrőcserék, a lánctisztítás, ezeket egyszerűen meg lehet vele oldani otthon. De fékolaj, vezérműlánc csere és egyéb komolyabb, azt inkább azokra a szakikra bíztam, akik nekem is felkészítették a gépet mielőtt enyém lett.

Párom néha kicsit féltékeny is volt rá annyira imádtam. De volt amit ő sem tudott megadni nekem, de az akkor már feleségem igen: az életet: lett egy csoda szép kislányom. De ahogy lenni szokott ezzel együtt a szabadidő mint olyan megszűnt, így önző lett volna, ha megtartom rostokolni a garázsban.
Imádtam a gépet és ha lányom nagyobb lesz akkor is csak FS lesz.

Hibalista

- Vezérműlánc feszítő
- Feszültség szabályzó
- Tanknyílás vízelvezető cső

Ide hordtam szervizbe

Full-Gas
Balatonboglár

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2001
Kényelem (3) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 47000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 23000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? DT-125R Következő motorja? CBR 600 FS
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69