A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

CB500R 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hűséges Fekete

Szöveges ítélet

2011 Áprilisában vettem meg a mocit 7 év vágyakozás és rengeteg óra internetes hirdetés böngészése után. Suli után, amire meglett a jogsi és az anyagi háttér akkor nekifogtam komolyabban is keresgélni. Mivel 186 centi vagyok mindenki Transalpot meg Africa Twint ajánlott az ismerősi körből, én viszont kezdő fejjel nagyoknak találtam, meg nem mellékesen az áruk is duplája meg triplája volt! Valami olyan gépet akartam amiben egy olcsó, megbízható, könnyed társra találok és elmehetek rövidebb 50-200 kilométeres túrákra akár utassal is. Mivel kevés időm van motorozni olyan kellet hogy megbízható is legyen, ne kelljen a drága időt szívással töltenem. Nakedet akartam mert nagyon tetszenek! így esett a választás A CB500R és a Gs500E - re.
Mivel volt lehetőségem mindkét motort próbálni a CB-re esett a választás, amit azótta sem bánok. A CB a szép alakjával kacsingatott, a GS hátul is tárcsafékes kerekjével csábítgatott, a GS léghütéses, de miért vegyem azt ha a CB vizhűtéses ? :-)Az én szememben sokkal szebb a CB, jobb formái vannak, erősebb( 58 loerő, a GS 45 ) és most kövezenek meg a suzukisok de mégiscsak HONDA! 5 betű csak de az az 5 betü mindent elmond :-) És most a Vasról bővebben; 96-os kiadás, hátul még dobfékes, azótta volt szerencsém menni egy 97 -es hátul is tárcsafékessel, és meg tudnám szokni az én motoromon is azt a fékhatást amit produkált az elől hátul tárcsafék. :-) Az ülléspozició kényelmes, egyenes háttal üllök, az üllés picit kemény, kényelmetlen, hoszabb ut után de ez CB500 sajátosság ahogy a márkatársaktól hallom, van aki lecseréli de nekem tetszik a formája így a motornak nem akarom megbontani az összképet. a lábtartó lehetne picit lentebb, a hosszú lábaim elviselnék 100 km után, de hát ez ilyen, néha megállok egyet nyújtózok és nyomom tovább! a Futómű minden igényemet kielégíti, hátul 5 fokozatban állíthatóak a klaszikus kétoldali teleszkópok, a gyári szerszámkészletben van egy kulcs amivel percek alatt korrigálni tudunk vágyainknak megfelelően. A fékhatás mint már írtam lehetne jobb, de ez csak annak furcsa aki átül egy elöl duplatárcsás sportmotorról. A szélvédelem szinte 0 de engem nem zavar, van ugyan egy kicsi plexi ami utólag lett rátéve de nem sokat ér az én magasságommal. De legalább a nagy menetszél természetes visszatartó erő lehet, ami ugye nem baj ha a radaros rendőrökre gondolunk :-) Pakolhatóság szempontjából nagyon jó, van hova aggatni a gumipókot, nyeregtáska választásnál mindenképen fel kell tenni a motorra, mert van olyan formájú amelyik rámegy az utas lábtartójára, nekem egy Giwi nyeregtáskám van nagyon jó formával. Teljesítménye az én tempómhz elég. Olajat Motul 5100, 10W40-est tettem bele ezt ajánlottak a fórumon és tényleg nagyon jó, finomabb vele a váltó mint a Castrolal. Összességében ez egy nagyon jól eltalált, megbízható olcsó de mégis nagymotor, sokoldalú felhasználhatósággal, mindenkinek merem ajánlani, aki most kezd motorozni, aki ingázni akar, kis termetűeknek, nőknek és azoknak akik logikusan gondolkodnak.

Hibalista

- kuplung bowden
- első fékolaj tartálynak a szimeringje

Ide hordtam szervizbe

Ismerős szerelő, rendben volt minden, előttem cserélte a szimeringet.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1996
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 41517
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8741
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja? Transalp
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1028 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69