A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Nt 650 V Deauville 1998 (647)

Nt 650 V Deauville 1998 (647) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Igásló öltönyben

Szöveges ítélet

Sajna a listában nem találtam HONDA NTV 650 REVERE-t,ezért jelöltem be a DEAUVIL-t!
2008 tavaszán vettem meg a kiszemelt HONDA NTV 650 REVERE tipusu motort 37500km.rel. Volt már előtte jópár motorom,előző gépem egy HONDA CBR 1000 F volt,annál lentébb nem akartam adni,úgyhogy magas volt a mérce.Előtte tájékozódtam,sok gépet megnéztem,de igen szép tetszetős külseje,nyomatékos V2-es vízhűtéses takarékos motorja, igen látványos egyoldali hátsókerékfelfüggesztése,rövid pufogóval, kardánhajtása miatt akadt meg a szemem a Reverén.Sokat megnéztem,mire kiválasztottam a legmegfelelőbbet,ugyanis évjáratbeli külömbségük igen jelentős!1988-ban kezdték el gyártani az NTV 650 REVERE tipust,jó gép,bár igen nagyok a teherváltási reakciói,volt mit finomítani rajta.Ezt 1989-re meg is tették a Honda mérnökei,módosultak az áttételek. Majd a gépet még jobbá,kényelmesebbé tették 1990re,itt már az ülésén is módosítottak.S az így elkészített remekművet 1993-ig gyártották.Ha valaki ilyen gépet szeretne venni,akkor csak ajánlani tudom az 1989-1993 közt készült példányokat. A sok kilométer és az évjárat senkit ne riasszon vissza,mert állt már mellém NTV 90000km-rel,s ugyanolyan szépen tisztán dohogott,mint az én mostmár 43000km-rel rendelkező példányom. A később készült NTV- k is jók,csak némi változáson estek keresztül. 1994-től már nem NTV 650 REVERE,hanem csak NTV 650 néven készültek.Az áruk ebben az évben jelentősen csökkent,s ez vonzotta magával az alábbi változásokat. 1994-től a motorról már elmaradt a szép metálfény,a mutatós alu kormánycsutkákat felváltotta egy egyszerű csőkormány,a zaj és emisszióértékek szigorítása miatt hosszabb kipufogót kapot a gép,eltakarva ezzel a szép egyoldali hátsókerékfelfüggesztést, változtatták a műszerfalat,valamint elmaradt a gépről a középsztendely is. Változott a karbi fúvókamérete is,így a teljesítmény az addigi 57lóerőről 51lóerőre esett vissza.Mindezeket figyelembe véve kerestem én még a változás előtti,1993as példányt.Szép metálpiros fényezésével,s hófehér felnieivel,gyönyörű hangjával mindenhol hamar magára vonja a figyelmet a gép.S mindemellett nagyon jól motorozható,nagyon kényelmes,jók a fékei,jó a futóműve,két személyel is öröm vele a túrázás,egy személyel még sportosabb közlekedésre is alkalmas,bár ehez első telói kissé puhák,de ez sportrugókkal könnyen orvosolható s akkor egy igazi kanyarvadász válik belőle!A fogyasztása kedvező, 110-120as túratempónál 4-4,5liter még két személyel is,egyszer sikerült kissé 5liter fölé vinnem a fogyasztást,autópályán 2személyel felmálházva tartós 140es tempónál. Összességében nagyon meg vagyok vele elégedve,ez egy rendkívül megbízható alacsony fenntartási költségekkel járó jó motor.Cseréjét nem tervezem az elkövetkezendő pár évben,mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a tipust.S vásárláskor figyeljetek a fennt leírtakra,így tudjátok kiszűrni,hogy a motor tipustiszta-e! Egyébként az NTV 1996ig készült,de az eladások miatt előfordul olyan dolog,hogy a forgalmi engedélyben 1997szerepel.Ezután felváltotta az NTV-t a Deauvill.
Jó motorozást mindenkinek! Széles utat,benzin kutat!
Fecó

Hibalista

- Nekem még csak egy első gumit kellett cserélnem,de azt meg kaptam ajándékba a motor volt gazdájától,mikor vettem. Javításra még egy fillért sem kellett rá költenem.

Ide hordtam szervizbe

még csak a gumisnál voltam vele

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1993
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 37500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69