A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

Xelvis (VT250FN) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Imádnivaló, könnyed

Szöveges ítélet

Első motorom volt. Mindig szívesen fogok visszagondolni rá, biztos, hogy soha sem fogom elfelejteni.
IMÁDTAM!
Kezdő motornak vettem, főleg városi használatra, időnként némi túrázgatás. Tökéletesen bevált a feladatra! Megjegyezném: pár napra kipróbáltam egy 2012-es gyártású Honda CBR 250R-et (akkori értéke: 1 millió Ft), öröm volt visszaülni róla a jó öreg Xelvisre (akkori értéke: 250000 Ft)! Kényelmesebb üléspozíció, puhább kuplung, a V2-es motorról nem is beszélve az 1 hengeres röfögő borzalomhoz képest
Na de beszéljünk ismét inkább a Xelvisről: Budapesten 5-10 fokban 4,4 l-el eljárt, nyáron Budapesten belül 3,9l, országúton sebességfüggő, 3,5-4,2 között változik. (utóbbi 120-as utazó és gyorsulásoknál 10000rpm fölé forgatós stílusban)
A motorblokkot lényében változatlanul 1990-től pár évvel ezelőttig változatlanul gyártották. (csak az utolsó pár évben kapott egy injektort, lásd: VTR250) Ez már elmond egyet s mást a kiforrottságáról és a megbízhatóságáról. A karakterisztikája is igen kiváló: nagyon alacsony vibráció, 4000-től már húz, 8000 és 13000 között pedig senki sem hiszi el, hogy ez csak egy 250-es...
Az üléspozíció nekem tetszett, nagyon alacsonyan van, 177-es magassággal teljesen leért a talpam, talán még a lábam sem volt teljesen nyújtva.
A végsebessége 140-150 között van valahol, de 110 felett tartósan már nem szeret menni, egyébként 120-tól jelentkezik a lábtartón egy elég idegesítő vibráció, bár ez lehet, hogy csak nálam volt a laza lánc miatt.
Ugyan a motor belpiacos, de ha az ember tudja, hogy a blokk a VTR250-é, a váz és az idomok pedig a CB500S-é, akkor innentől kezdve minden alkatrész egyszerűen beszerezhető hozzá. (azért az idomot nem érdemes nagyon lezúzni...)
2 hete adtam el a drágámat, visszasírom, de azért 23 évesen az ember többre vágyik harmincpár lóerőnél, így átvette a helyét egy VFR, mivel már nem használom városban, csak túrázásra.
Egy tuti tipp: Vegyetek rá sportdobot! A gyári kipufogóval lepkefing hangja van, sportdobbal pedig... nos, igen: V2 az V2 ;)


Hibalista

- - a gyári plexit 21 éves korban cseréltem le egy MRA Touringra
- - hátsó indexpár csere (belement a víz és megzabálta a rozsda)
- - idomban levő tárolórekesz hiányzott, rendeltem egy gyárit (13000 Ft+posta, Hollandiából)

Ide hordtam szervizbe

Bori Attila, Szigetszentmiklós.
Hondások ajánlották, nem csalódtam benne, olcsón és nagyon-nagyon lelkiismeretesen dolgozik, csak ajánlani tudom. A következő motoromat is hozzá viszem szerelni.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Red Service, Régi Fóti út. 13.

CSAK rosszat tudok róluk mondani!
Megvásárlás után sokat állt első motoromat hozzájuk vittem, én naiv, mondtam, hogy nem értek hozzá, csak csinálják meg rendesen, tegyék rendbe.
Jól ki is használták a helyzetet: POFÁTLANUL magas árakkal lehúztak, a szervizlapon (amit alig bírtam kikönyörögni, mert számlát, blokkot, tehát semmilyen számviteli bizonylatot amúgy nem adtak) teljesen értetlen, ám igen magas összegű tételek szerepeltek. Ja, a karbit a szinkron után még rosszul is rakták össze, mint később kiderült, emiatt durrogott a kipufogó, gyenge volt a motor, nagy volt a fogyasztás. Azt mondták, ez amiatt van, mert régi a motor, fel kellene újítani, vigyen vissza, 50ezer Forintért megcsinálják szívesen. Később kiderült, hogy egyszerűen nem raktak vissza egy csavart a karburátorba. Ennyi infó elég lesz róluk?

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1992
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 33000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja? VFR750 RC36I
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69