A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

NC700 D Integra 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Jobb mint gondoltam

Szöveges ítélet

Azt hittem levezető motort veszek. Túl vagyok már a nagy száguldások korszakán, eldöcögök egy 52 lóerős automata robogóval. Csak úgy hétvégeken kis dimbi -dombi , kanyargás, semmi több.
Egész más lett belőle. Két év alatt 25.000 km-t mentem, bejártam a Balkán minden országát, szebbnél szebb túrákon vettem részt.
3.000 km-rel vettem, most közel 30.000 van benne.
A gyári gumit 15.000-nél cseréltem , még volt benne 1-2 ezer, de egy nagyobb túra előtt kicseréltem. Most PR-4 van rajta, lassan ez is lekopik, de nagyon elégedett vagyok vele . A láncot DID 22.000 - nél kellett cserélni, ez kicsit kevesebb mint reméltem. Most egy erősebb típus van rajta.
Az időjárás védelme kiváló , szél és esővédelem tekintetében jók a tapasztalataim..
Az ülés elsőre nagyon kemény volt ezért kapott egy Tommot átalakítást, így már teljesen kényelmes, volt hogy 12 órát ültem egy nap motoron és túléltem.
A motor teljesítménye elsőre kevésnek tűnhet , azonban meglepően jól szalad a paripa. Végsebessége 170 körül, de tartósan 150-el könnyedén lehet vele utazni, ekkor kb. 5000 a fordulat. A váltó hibátlan, a túrákon mindig D-ben, a szerpentineken S- ben, városi araszolásban illetve meredek területeken kéziben használtam. A futóművet nem érheti kritika, nagyon bátran kell menni ahhoz, hogy határait feszegessük. Egyenesfutása példás, A fékek kicsit lehetnének jobbak, de ezt a motort nem a féktelen száguldásra tervezték, szóval szerintem ez is rendben.
Mindig egyedül használtam azt gondolom két személyre a teljesítmény kicsit korlátozott lehet.
A fogyasztás nálam laza túrázásnál 3,2 l/100km körül, pályán eléri a 4-et 130-150 -es tempóban, Bp totyorgás kicsivel 4 felett.
Összességében nagyon elégedett vagyok a motorral, soha semmilyen műszaki bibi nem volt vele.
Szervizbe a Karasnához hordtam, korrekt megbízható csapat.( 12.000 km- 24.000 km + gumicsere. Többször nem kellett szervízbe mennem, még egy izzó sem égett ki )
Az ára viszont attól tartok kicsit túlzó, túracsomaggal , üléssel közel 3 milla, ezt soknak tartom. Viszont nekem jóval olcsóbban sikerült nagyon kevés km-rel megvennem. Összességében nekem nagyon bejött.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Honda Karasna

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2012
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 3000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Tuono Következő motorja? Africa Twin
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1028 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69