A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cb 1300 1998 (1284)

Cb 1300 1998 (1284) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jóindulatú óriás

Szöveges ítélet

Város
Bár súlya miatt városi használatra nehézkesnek tűnhet, mégis kellemes meglepetést okoz ebben a környezetben. Mivel kormánya magasabban helyezkedik el a személygépkocsik tükreinél, ezért egész szűk helyeken is el lehet vele férni. Méreteit meghazudtolóan lehet vele manőverezni, és a nagyranőtt termete egyben biztonságosabbá is teszi a motorozást ebben a környezetben (ezzel észrevesznek, illetve remekül ellátok a kocsisorok fölött is). Nagy nyomatékának köszönhetően alacsony fordulaton, kényelmesen használható a lassú forgalomban.
Ami mégis ellene szól, az a városi (budapesti) utak állapota, amit futóműve nagyon nem szeret, így a rendszeres időközönkénti felújítása elkerülhetetlen.

Országút
Ez az igazi közeg ennek a motornak, ahol tökéletesen kihasználhatóak pozitív tulajdonságai. Kényelme révén hosszú távolságok megtétele is könnyű, akár két személlyel is. Némi utánajárással sikerült megoldani egy komplett GIVI rendszer felszerelését, így a pakolhatósága kitűnő, és a két oldalsó, egyenként 40 literes doboz is csak 1 cm-el nyúlik túl a kormányhoz képest, tehát a városi használhatóság sem szenved elviselhetetlen csorbát. Kérdezzétek csak meg az olasz motorosokat, akik mögém sorolva közlekedtek a saját hazájukban... :)

Autópálya
Ha nem akarsz nagy sebességgel tartósan haladni, akkor semmi problémát nem fog okozni, cserébe egy igazán unalmas utazásban lesz részed. Ellenben tartós 120-as tempó felett garantált a nyaki izomláz. Vagy elcsúfíthatod egy utángyártott túraplexivel.
Ja igen, és a legmagasabb fogyasztás értékeket is az utópályán sikerült vele elérnem, tartós 140-150 km­/h-ás utazással; Velence - Budapest között 860 km autópálya, 9,5 óra alatt; átlagfogyasztás: 7,5 liter 100 km-enként.

Terep
Na ez az, ami nem neki való. Száraz földesúton még csak-csak el lehet vele óvatoskodni, de mély kavicson, vagy felázott talajon felejtsd el, hogy egy üresen 250 kilós vasat terelgess.

Pozitívumok
- kényelmes akár két személynek is
- jóindulatú, kisebb vezetési "hibákat" még hajlandó megbocsátani
- megbízható (ld. hibalista)
- nagy nyomaték

Negatívumok
- nagy méret (nekem éppenséggel nem gond, de 180 cm testmagasság alatt ellenjavallott)
- egyes alkatrészek nehézkes beszerezhetősége (japán belpiacos)
- szélvédelem teljes hiánya (így jár az, aki a funkciót feláldozza a szépség oltárán)

Műszaki adatok: http://www.motorbikes.be/en/Honda/1999/CB%201300%20Super%20Four/

Hibalista

- beégett a főbiztosíték - helyszínen egy darab gemkapoccsal javítva

Ide hordtam szervizbe

Motorpark - szakmai szinten jók, de nem ártana odafigyelni az ügyfélre, és annak valós igényeire.

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

Kawaszati (Budapest, XIV. Rátót u.18-20.; nemsokára lesz kawaszati.hu is, addig türelelem! :) - szerintem mindent elárul, hogy bennük megtaláltam a számomra legjobb szerelőműhelyt.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1999
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 11000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 37000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69