A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

Vfr 800 2006 (782) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Keselyüstök

Szöveges ítélet



2009.05.21.: Aznap hoztam el. Rendesen be voltam tojva, féltem az erejétől. Elöljáróban annyi, hogy első motoromról, egy Deauville NT´700-ról ültem át 1 éves jogsival, szerelem volt első látásra. Félelmeim teljesen alaptalanok voltak. Nagyon kezes paripa, mindent úgy csinál, ahogy mondom. A súlyát állva érezni csak, menet közben álom könnyű. Az enyém ABS-es, gyári dobozokkal. Fékjei finoman fognak, motorja erős, partner minden helyzetben. Vettem rá túraplexit, az mellett, hogy jól is néz ki, a szélvédelme szinte tökéletes.

2009.06.11.: Túl vagyunk az 1000-es szervízen és a finom bejáratáson. Már próbálgattam, hát nagyon tud menni, mindig észnél kell lenni. Főleg a változó szelepvezérlés miatt 6600 felett. Akkor bitangul megindul és eszeveszett vágtába kezd. Ha nem figyelsz, rögtön durva szabálysértéseket követsz el szinte mindenhol. 1.-ben és 2.-ban férfiasan megvallom még nem mertem kipróbálni a V-tecet. Magasabb fokozatban is jó kis adrenalinlöket, kétszer majdnem lemaradtam róla:-). A váltója határozott váltásokat igényel, főleg 5-ből 6-ba, mert gyorsulva hamar be lehet váltani a kettő közé és hát ez mindig elég kellemetlen. Előzés közben erre figyelnem kell, viszont az üres mindig megvan elsőre. Az egyenes futása nagyon jó, fékjei hatékonyak és finoman adagolhatók. Az ABS is nagyon finoman segít, egyszer esőben már partner volt. Kötelező lenne!
Pakolhatósága a 3 dobozzal bőven elég, csak a horgászbotok okoznak majd fejtörést. Az új testhelyzet picit furcsa a Deauville fotelja után, de napi 100 fekvőtámasszal lehet edzeni a csuklót.
Tankja 22 literes, én kb 350 km-t tudok elmenni vele.
Fogyasztásával elégedett vagyok, sz.tem ilyen dinamizmus mellett ez természetes ár. Tökéletes motor, ajánlom minden sportos túrázónak, ha már kicsit benőtt a feje ...
Írok még, ha lesz több tapasztalatom. Mindenkinek széles utat!

2009.07.07.: Lehet, hogy túl elfogult vagyok, de szerelmes lettem a Vasba. Időm alig van, meg az idő sem volt mostanában túl kegyes hozzánk, de azért szakítottam rá időt. Túrázgattunk főleg, hát... pimaszul megy, ha csavarom a szarvát. Inkább nem írom le, hátha az Asszonykám is olvassa majd. Rendkívül stabil még 200 körül is gyári dobozokkal. A fékek álomszerűen lassítanak, kellenek is, mert pillanatok alatt robban a gép félelmetes sebességre.A kényelmes, gurulásnak érződő tempó 120 körül van. Gyakran kell az órát nézni, mert 200-ra hamar odaér és 140-nek érzed:-))). A V-tecet már megszoktam és nagyon élvezem, garantáltan hallja mindenki, ha előzök. Gyakran pedig csak a hallócsontjaim masszírozására kapcsolgatok vissza. A fogyasztása nem nagyon megy 6-6,5 fölé, pedig a tempó nem lötyögős. Simán lehetne 5 körül is, de nem ez a légyege!!! A gumik hibátlanul tapadnak. A váltója is sokat finomodott az újabb 3000 km. alatt, bár férfiasan kell kezelni.
Néhány negatívumot is próbálok összeszedni, de nagyon meg kell erőltetnem az agyamat. Hogy magas-e az ára ennek az "élménynek"? Relatív nem. 3 millió körül jól felszerelve, ABS-sel, dobozokkal rápattanhatsz a tökéletes, gyors túramotorra. Ez az "élmény" ára. A súlya: teletankolva, dobozokkal 260 kg. körüli. Ez a stabilitás ára. A 6 liter körüli átlag (néha jól megpörgetve) a sportosság ára. A valamit valamiért itt precízen áll.

2009.12.08.: Már elég régen eltettem télire, sajnos nem volt időm a szép őszben használni. Havonta ébresztgetem a friss olajjal. Várjuk már a jóidőt!
Sok türelmet Nektek is!

Hibalista

- 1000-es és 6000-es szervíz volt. Jó olaj, teli tank és a világ végére is elvisz, úgy érzem.

Ide hordtam szervizbe

Honda Dream.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2009
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7100
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Deauville NT' 700 ABS Következő motorja? Nem téma
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69