A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Fmx 650 2005 (644)

Fmx 650 2005 (644) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kezes nagyvárosi dugókerülő

Szöveges ítélet

Tudom ajánlani mindenkinek, aki városban, aszfalton szeretné használni, mert rendkívül ügyes, jól kezelhető motor. Könnyen hozzá lehet szokni, jól fékezhető még kanyarokban is. Nem túlzottan szereti a gyors és enyhe kanyarokat, de szűk íveken a végtelenségig lehet dönteni. A gumik jók, hátul kissé gyorsan kopik. Hatvan kilóméternyi motorozás után már néha fel kell állni, főleg amíg az ülés nem idomul a pilótához. Később egy százast vígan el lehet menni vele. Nagyon zavaró a kis tank. Ha bátor vagy és finoman vezetsz, max 200 km-t lehet megtenni két kút között. A motor nem nagyon szereti a kétszemélyes hegyi túrát nagy melegben. Meg te sem fogod, ha rövidgatya van rajtad, mert a lábadat egy megállásnál menten epilálja a forró levegő ami a blokkról szétszéled. Maga az egész szerintem egy innen-onnan "összedobott" gép, nem kiforrott konstrukció, it-ott olcsó megoldásokkal. Különben nem olyan rossz, csak egy kicsit talán kukacos vagyok. Ami szerintem rettenetes, az a gyujtáskulcs helye és a "műszerfal". Nem tudsz meg semmit a motorról. Van-e olajnyomás, nem túl meleg-e a blokk, mennyit forog éppen, semmit. A kulcsot meg a zárba tenni kesztyű nélkül is elég nehéz, hát még...
Remélem senki kedvét nem vettem el, mert még most is úgy gondolom, hogy nem volt rossz döntés, hiszen néhány hiba mindegyik vasban van! Üdv: Széltoló :-)
Képeket nemsokára felteszek a mociról. (ha már kicsit leporoltam)

Hibalista

- Kipufogovég-dísz festése szériahibás(szerintem)
- Hátsó teleszkópszár bemaródott (ráfröcsköl a hátsókerék)

Ide hordtam szervizbe

Hosuba, Dunaharaszti

Értékelése: 4

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69