A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Fes 250 Foresight 2006 (249)

Fes 250 Foresight 2006 (249) 

Az ítélet értékelése
3,3(3 db)

Közlekedni fillérekből

Szöveges ítélet

2007 márciusában cseréltem el egy kereskedővel az akkori működésképtelen motoromra és egyáltalán nem bántam meg! Olaszországból lett behozva a motor, úgyhogy fél évig rendszám nélkül jártam míg összejött a pénz a regadóra miegymásra.

Először sokat gondolkodtam rajta, hogy robogó legyen-e, megint??? Végülis bíztam benne, hiszen ez elvégre mégis csak egy Honda! Ennek megfelelően, soha nem hagyott ott sehol, ami nekem mindent megért az előző motorom után.

Mehettem akárhová, egyedül, vagy barátnőmmel együtt, mindig csak vitt, nagyon kényelmes volt, hátul is. Talán 35 fok felett nem volt előnyös az amúgy remek szélvédelme. Ha nyaralni mentünk, az ülés alá elfért egy heti cuccom, persze a barátnőmé nem, de ez más kérdés :-)

A legtöbb amit egyszerre megtettünk 120 km volt, egyáltalán nem volt fárasztó a kitűnő üléshelyzet miatt.

A blokkja nagyon megbízható, 18.000-nél volt olajcsere. Fél évvel később is ugyanannyi olaj volt benne. Utazósebessége 100 km/h óra körül volt egyedül hajtva, de két személlyel is simán tartotta, a végsebessége 125-130 között volt :)
A fogyasztása remek volt, ha rendes benzint kapott! Egy alkalmat leszámítva csak Evo-t (MOL) vagy V-Power Racing-et tankoltam bele, és meg is hálálta, egyedül hajtva mértem vele 2,8-as fogyasztást a V-Power-rel. Ha ketten mentünk is max 3,3 volt a fogyasztás. Egyszer tankoltam bele 95-öst akkor 4,2 literre kúszott fel a fogyasztás, valamint előfordult, hogy melegedés közben le-le fulladt. Így nekem sokkal jobban megérte a drágább üzemanyag.

A kanyarstabilitással és a fékerővel nem voltam megelégedve. Nagyrobogó kis kerekekkel.

Összességében nagyon szerettem és bárkinek ajánlanám, aki leginkább városban használná, vagy rövidebb utakra, a filléres fenntartási költségek miatt.

Hibalista

- Kilóméteróra spirál, garanciában cserélték.
-
- Amúgy semmi, hiszen ez egy Honda! :)

Ide hordtam szervizbe

Mohai Motor Dunaújváros, rendesek, értenek a motorhoz, végignézhettem a motor szervizét.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2000
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 17000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja? 999S
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69