A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

super cub 50cc 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Lehet túl fog élni engem is .

Szöveges ítélet

Japán belpiaci csoda, konténeres importból.Ott már leharcolták, az órája visszatekerve. Az eladó maga utazott ki japánba és küldött haza egy konténer motort--komolyan ez volt a dumája, mindegy egyébként...lehetséges minden.
140e ért vettem 2000ben, ez volt az utolsó példányuk már műhelymotornak használták, gondolom a jobbakat hamarabb elvitték.Sokáig gondolkoztam rajta de eleve ilyenre vágytam és megvettem a végén.
Naponta használom munkához ,télen is minusz 1-2 fokig ezzel tolom szóval mennie kell nincs mese és ez megy is majdnem nulla karbantartással.Néha-néha! lemosom meg cserélem az olajat évente Castrolra.Egyszer volt szerelőnél is:még az elején kb 1 éve használtam ,elmentem vele Pécsre Szegedről +a Bonyhádi dombok és mivel az eladó azt mondta ,hogy nem kell törődni az olajjal én meg se néztem soha...tudom mit gondoltok de ez az első motorom , totál zöld voltam.
A motor hazahozott éreztem , hogy baj van de annyi eszem nem volt ,hogy kitekerjem a dugót és ellenőrizzem az olajszintet és esetleg vegyek olajat a benzinkúton.Az eredmény dugócsere+gyürüzés+ fúrás, 40e-be fájt a szerelő15 ezres előzetes becslése után és utána folyt az olaj a blokkból alul-folyik most is.A tömítéseket nem cserélte a szerelő szerintem.
Ez egy tatamotor egyébként 50cc , gyenguska , mindenki előz ha felgyorsul a forgalom de a zsúfolt belvárosban jó és én ott lakok.A 100cc-s már jó erősebb, olyat kell venni ha van.
Szervizelni én szervizelem a 40ezres játék óta ami láncfeszesség beállításból gumicseréből és olajcseréből áll.Tíz év alatt 1 gyertyát kért, az első gumit nehezebb megszerezni mert 17-2,25 ös, most szereztem kettőt, hátulra bemegy a 17-2,5 ös is.Internetről lehet rendelni alkatrészt , Indonéziából olcsóbb!! mint mondjuk Hollandból ,így 19 év után /relé, bowden, búra/.A posta drágább mint az alkatrész!
Mostmár lehet kapni hozzá égőket is sokáig nem volt Stanley égő itthon , flexxel kellett egy másik tipust megfaragni, hogy belemenjen.Fogyasztás :1,2L országút 1,4L város.Rengeteg cuccot el lehet vele vinni , cipelőművész a gép.
Sajnos már a japánok nem gyártják , kínai koppincs van Panama néven 120e-ért a Praktikerből , van róla egy vélemény a honda dax címszó alatt.
Sok helyen olvasható , hogy 60 milliót gyártottak belőle!!ez csak úgy igaz ha beleveszik a kínai koppincsokat is , gondolom azok kínában futhatnak mert nem látni őket máshol. Sztem az Innova meg a Madass is kínai blokkal fut meg rengeteg pitbike is -jók a tapasztalatok de azok az A minőségű blokkok!! a rosszabbul sikerülteket E-bayen is árulják ócsóé, és úgy nincs garancia!!! ravasz a kínai kereskedő
Én a motort imádom! Az egyetlen baja a gyengesége meg , hogy nincs itthon hozzá semmi még gumi is alig. De nem romlik el soha ha a minimálisat megkapja.
Sajnálhatja az ország, hogy a komcsik nem engedték be ezeket ide akkoriban inkább bajlódott mindenki a Rigával meg a Verhovinával állandóan szerelve rengeteget fogyasztva--megérte ez valakinek is? Szerintem csak szenvedés volt a sz*t tákolni meg gyártani is mikor volt olcsón ilyen mint a Cub a világban. A politika itt is? Na ne.
Nincs itt a gépen képem róla de ilyen mint ezek a fotókon.

Hibalista

- 19 év után: - indexrelé 4500ft - fékbowden 8000ft!! - benzincsap - 1 gyertya - - féklámpa búra vettem tartalékba - - gumik elkoptak - égők kiégtek

Ide hordtam szervizbe

Szerelés előtti árajánlat háromszorosa a végösszeg!!!15e-40e Azóta is folyik az olaj a blokkból.A tömítéseket nem vette meg. A motor nem lett erősebb semmivel a dugózástól.Szegedi arc.

Értékelése: 4

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1991
Kényelem (4) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 20
Megbízhatóság (10) Vezetett km 32
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás l
Előző motorja? Következő motorja? japán kéne
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69