A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

Daelim VT 125 Custom 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható kóreai

Szöveges ítélet

Megcsináltam a B125-ös jogsit és elkezdtem motorokat nézni. Eleinte 125-ös 2T motorokat néztem (Aprilia RS 125, Cagiva Mito 125, Yamaha TZR 125, stb.), de azok erősek lettek volna kezdésnek, így esett a választásom egy nyugis '25-ös 4T "chopperre".

Jó tulajdonságok:
- 2,3 minimum, illetve 2,7 maximum literes fogyasztás
- jól néz ki, nem az a tipikus "postásmotor"
- olcsó fenntarthatóság
- pontos váltó, megbízható motor
- hidegen is könnyen indul
- a berugókar mellett van önindító is
- egyszerű konstrukció (125 ccm, 4T, léghűtés, egyhengeres)

Rossz tulajdonságok:
- 97 km/h végsbesség (GPS-el mérve)
- az óra sokat csal (50 km/h-t mutat, de csak 42-vel megyek, 115 km/h-t mutat és csak 97-el megyek)
- bár 2 személyes a motor, nagyon nem ajánlott vele utast vinni, a 14 lóerő nem elég hozzá
- az 1. sebesség igen rövidre sikerült, épphogy az elindulásig elég, aztán máris max fordulatszámon pörög a motor

Mindazonáltal kezdő motornak tökéletes volt, olcsón is vettem, így nem bántam meg a vételt. Egy évre rá, hogy megvettem a motort, elcseréltem egy 2004-es Aprilia RS 125-ösre. (na ezt már megbántam)

Hibalista

- Km órában az égő kiégett, ezen kívül nem volt semmi baja.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1998
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 6177
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3400
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja? RS 125
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1028 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69