A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vfr 750f 1994 (750)

Vfr 750f 1994 (750) 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Megbízható szerelem

Szöveges ítélet

Hosszas tanakodás és keresgélés után jutottam oda hogy egy VFR750-re essen a választásom. Termetem miatt csak nagytestű motorok jöhettek szóba, de nem akartam 1000 köbcenti vagy afölötti gépet. Megnéztem több darabot is, de igazán jót nem találtam vagy csak méregdrágán. Ismerősön keresztül találtam meg Őt, akkor hozták Olaszból. Volt rajta mit csinálni, de jó árba adták és eredetinek tűnt mindene (még a fényezése is gyári volt) .

Bár az első próbakör után meg is állt és nem sikerült újra elindítani akkor, mégis lefoglalóztam és elindítottam a papírmunkát a honosításával. Másnap telefonáltak, hogy csak a pillanatleállító volt kontakthibás ezért nem indult a motor (tegyük fel elhiszem)..
1 hét múlva mentem érte, lábon vittem haza 150 km távolságra és már akkor tudtam, hogy jól megleszünk együtt..
Első együtt töltött nyáron csak a nagyon szükséges dolgokat csináltam meg rajta, tudtam, hogy nem fogok sokat menni vele, így télre hagytam az igazi rendbeszedését. Télen viszont kuplung lamella csere, láncszett, fékbetétek telószimeringek, összes foyladék cseréje, . Összerakás után kiderült, hogy a kuplungon ki kell cserélni a rugókat is, ezt anyagárba kicserélte a szerelő.
Következő évben kapott új Metzeler gumikat. Majd egy LEo Vince karbon dobot, gyönyörű hangja lett.

A Motor szinte gyári állapotú , bár már 1-2 helyen az idomokat javítani kellett a kitünő utak miatt..
Nem sok időm van használni,de akkor viszont minden perce élmény..
Nem egy kanyarvadász, a futúműve kicsit puha, de emiatt normális túratempóban nagyon kényelmes.
A fékei sem vehetik fel a versenyt egy korszerűbb hasonló kategóriás motoréval, de jól használható és meg lehet vele állni ha kell.
A teljesítménye elegendő,nem marad le nagyon a 600-as sportmotoroktól sem...
Szélvédelme kielégítő bár 195 centis magassággal túl sokat nem is várok el tőle..
Lámpái nagyon jól világítanak, esti motorozás sem szenvedés vele.
A formája ma is szépnek mondható, sokan 7-8 éves motornak nézik.

Hibalista

- Általános kopó dolgok
- -pillanatleállító kontakthiba
- -eltörtek az idomokat tartó fülek
- -kormánycsapágy

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1994
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (0) Km vásárláskor 48000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? EZT 150 Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1028 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69