A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » SW-T400 (399 cm3)

SW-T400 (399 cm3) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Messziről rendőrnek néznek :-)

Szöveges ítélet

Bármennyire is megkedveltem, nem tévesztett meg: CBF 600-ról átülve határozottan robogós az érzés, a vezetési stílus; motort nyomokban(sem) tartalmaz. Ami nem feltétlenül baj, sőt!
A CBF-el sem hajszoltam gyakran a sebességet, annak a 78 lóereje sem volt általam kihasználva; a "100-110-el poroszkálok, kanyarban nem igyekszem a határokat feszegetni, élvezem a napsütést" - stílusú motorozáshoz az a gép (nekem) sok volt. A 125-ös robogó városban ugyan tökéletes volt, de úgy döntöttem, kell egy kétkerekű a két gép helyett, ami mindkét célra megfelel; még ha mindkét területen bizonyos kompromisszumokra fogok kényszerülni.
Nos, ezen a ponton csalódtam kellemesen!

Ami jó benne:
Hiába 250 kg az önsúlya, az alacsony súlypont miatt abszolút robogósan, gyorsan döntögethető, nem érződik nehéznek. Egyáltalán nem érzem, hogy városban kevésbé lenne használhatóbb, mint a 125-ös robogó; hosszú, mint egy villamos, de elég keskeny, hogy elférjen az autók között.
Szélvédelemben bárminél jobb, mint amin eddig ültem, és két kereke volt.
Akkora a tárolóhely az ülés alatt, hogy a hátsó doboz csak nagyon indokolt esetben szükséges. Fenék alá elfér a notebook + napi edzéscucc, hétvégére ruhák + ellátmány 1 főre, elképesztő.
Nagy teste és fehér színe miatt messziről észrevesznek; a rendőrségnél használt márkájú/típusú sisak és a kék/fehér alapszínű kabát miatt olykor szokatlan előzékenységet tapasztalok a városi dugókban :-)
Finoman járó kéthengeres blokkja, és jól hangolt kuplungja miatt nagyon kultúrált az elindulás, a haladás.
A 39 LE elég arra, hogy 2 személlyel 140-el haladjon (eddig próbáltam), ez nekem megfelelő.
Megengedem magamnak azt a hanyagságot robogón, hogy motorosnadrág + csizma helyett alul "csak" farmer + térdvédő + motoroscipő -vel védem magam (kabát, kesztyű, gerincprotektor, sisak természetesen továbbra is kötelező). Ez egyből megváltoztatta a nyári túrák minőségét: A "csak meg ne kelljen állni, mert egyből szakad a t.kömről a víz" érzést felváltotta a "Persze, nyugodtan álljunk meg itt is, miért ne", aminek egyenes folyománya volt, ne kifacsart szivacsként (néha szó szerint!) végezzem egy-egy hosszú nap után.
Üléspozíció: Mivel itt tökéletesen függőlegesen lehet ülni, a csuklót nem terheli az a kis előredőlés sem, az ülés meg roppant kényelmes, így az egy fenékkel megtehető távnak tényleg csak az üzemanyag mennyisége szab határt, semmiképpen sem a kényelem hiánya. Az, hogy a lábakat a lábtartó kiképzése során majdnem kinyújtva is lehet tartani, csak még vonzóbbá teszi a gondolatot, hogy inkább ezen a gépen leszek puhap.cs, mint kőkemény egy igazi motoron. Legfeljebb este, egy áttúrázott nap után én sütöm a grillhúst, amig mindenki másnak mindenhol fáj.
Motorhoz képest kis kerekével az úthibákat meglepően jól veszi; rosszabbra számítottam.
Túra közben nem a sor4 vagy a V2 hangját hallgatod (hangja az nincs neki), nem az ideális ívet keresed, hanem jut idő jobban élvezni a környezetet amerre jársz; talán egy idő után észreveszed azt a kis erdei rönkházat, ami mellett vagy ötvenszer elmentél már, de közben fejben folyton a "kanyar előtt fékezek, visza kettő, ráteszem az ívre, stabilgáz, oda nézek, ahova megyek, kanyar végén fokozatos gyorsítással kijövök" foglalta el a tudatodat/tudatalattidat.

Ami nem jó benne:
Igaz, amit a tesztekben írnak; a vázba tényleg be van tervezve egyfajta rugalmasság, nem olyan merev, mint egy motoré. Lehet, hogy ez csak motorról átülve zavaró; mindenesetre megszokható, most már észre sem veszem.
Városi fogyasztás 5 liter körül. Nézőpont kérdése, hogy sok-e; autóhoz képest nem, 125-ös 3 literéhez képest igen. Mondjuk régen vádoltak meg azzal, hogy nem eszek rendesen, lehet, hogy lehetne ez kevesebb is, kisebb önsúllyal. :-)
Nem "kívánja" a sebességet; hiába hajtanád, egy idő után lenyugtat, nem akarsz vele gyorsan menni. Mondjuk nagyon nem is érdemes; egyenesben gyorsan menni nem saját érdem, hanem a motoré, kanyarban meg felépítéséből adódóan nem tud. Ez a tulajdonsága talán a "jó" kategóriába kellett volna, hogy kerüljön, figyelembe véve a felhasználó várható élettartamát?
Nem kelt érzelmeket, nincs lelke. Ez egy használati tárgy. Egy motorba lehet szerelmesnek lenni, ebbe nem. Nem szerető, egy kiváló házvezetőnő. Ha egyszer (ne adja az ég) meghúzom, összetöröm, sajnálni fogom a pénzt, amibe a javítás kerülni fog, de magát a gépet nem, hiszen csak fém és némi műanyag.

Akinek ajánlom:
Nyugodt túrázó. Városi robogós. Akinek elég, ha a járműve 160-at megy. Leszokott már az egykerekezésről. Aki nem érzi cikinek, ha nem a "Motoros vagyok", hanem a "robogózom" kifejezést kell használnia.
Aki nem azzal tölti a hétvégéjét, hogy lefaragjon még 30 másodpercet a Felsőtárkány - Lillafüred távon a szintidejéből, hanem van ideje megállni megnézni a kilátást a megyehatár után, vagy bemenni Répáshutára egy halászlére.
Aki nem attól kemény, hogy mennyire gyors / erős / krómozott a motorja.
Aki szeret t.kig pakolva elindulni hétvégére, mert a sógor diópálinkájából mindenképpen vinni kéne pár üveggel kóstolót, és pont befér a ruhák közé. Majd sóhajtva felrakja a hátsó dobozt, mert Neki jutott a hétvégi bevásárlás hálátlan szerepe, és a karton bort, meg a kaját még meg kell venni útközben 8 főre.
Ha magadra ismersz, próbáld ki; nagyszerű partnered lesz. Lesznek ugyan motorosok, akik többé nem intenek vissza; meglásd, nem fog érdekelni.

Hibalista

- Semmi.

Ide hordtam szervizbe

Honda Wilker

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2013
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? CBF 600 SA Következő motorja?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69