A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vtr 1000 F Firestrom 2006 (996)

Vtr 1000 F Firestrom 2006 (996) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mindenes V2-es

Szöveges ítélet

Én 2006-ban vásároltam a gépemet egy baleset után amikor összetörtek autóval. Akkor lezúztam egy sor4-es gépet és utána próbáltam ki haverom sv-jét és akkor eldöntöttem, hogy V2-re átnyergelek. De nem akartam SV-t mert minden sarkon áll egy és megbízható gépet akartam, így lett a VTR 1000 F.

A vas az elejétől kezdve nagyon megbízható volt. Semmi nem romlott el rajta. Néhány negatívum azért van, a váltó elég hangos amikor egyesbe teszem valamint néha lukat húzok vele, de nem nagyon jellemző ez, illetve néha kicsit puffogó hang jön a blokk felől, a szívó részről, de ennyit a negatívumokról, mert mást nem tudnék mondani róla. Hacsak még azt nem hogy olyan 7000 km-ként gumit kell cserélni rajta, mert eszi nagyon. Bár az első gumi kibír két hátsó szettet általában. (utcai használat) A gyári dunlop nekem nem jött be annyira ezért a következő a Michelin pilot power volt. Nagyon jól fogta a gépet és pályán is iszonyatosan jól lehetett dönteni vele. Koptatóig simán. Miután ez elkopott cseréltem Metzeler sportec M3-ra és 180-asról 190-re. Nagyon jól fogja ez is a gépet pályán és közúton is és szintén kanyarvadászatra termett. :)

A pozitívumokról annyit, hogy iszonyatosan húz a masina olyan 3000-től egészen a leszabályzásig. A fékek nagyon jól fognak, igaz nekem fém fékcsövek vannak a gépen elől hátul, de ez annyiban módosította csak a fékhatást, hogy sokkal jobban lehet a nyomásponttal játszani. Amit sokan mondanka én nem tapasztaltam meg, hogy olyan nagy lenne a fogyasztás. Túrán két személlyel tele pakolva (tanktáska, túrazsák hátul, hátizsák 100-110 km/h) 5,2 fogyasztott. Igaz ha elkapom a szarvát akkor megeszi a 9 lityit, de nekem attól többet még nem fogyasztott eredeti gyári állapotában. Miután kicseréltem rajta a légszűrőt (K&N) és tettem bele Dynojet-et valamint két Martin dobot (iszonyatosan jól szól, kész orgazmus :))) ), és beállítattam a karbikat, az átlagfogyasztás visszaesett ( 1 és 2 személlyel átlagban) olyan 7-7,5 lityire. A Dynoból nem kell a legnagyobb 190-es fúvókát berakni, van 170-es van 180-as és 190-es. Nekem a 180-as van bent, bőven elég. A moci kb. 2,9-3,2 között gyorsul 100-ra és egy személlyel olyan 260 körül van a vége. Két személlyel 200-210-ig nagyon jól megy ott kicsit betorpan és ha az idő is engedi olyan 230-235 körül van a vége.

Aki teheti a fenti módosításokat tegye meg és nem fog csalódni, pláne még azért sem, mert iszonyatosan megváltozik a vas. Az Euroringen fogható az új 600 RR, valamint amire még büszkébb vagyok lenyomtam vele egy új K7 gsx-r-t. (mondjuk lehet, hogy nem volt a gixxer sofőrje túl jó a pályán, de ki tudja)

Pályán a gép nagyon jó, a kanyarstabilitása nagyon komoly annak ellenére, hogy nem igazi sportmotor. Mondjuk a futóművek elől hátul a Showa cég remekművei. ;) A fékek is nagyon jók. A teljesítmény meg ahhoz képest, hogy sportúra egész komolynak mondható. A gázreakciók nagyon jól kiszámíthatóak és egyfolytában fokozatosan úgy húz a gép mintha dróton húznák.

Aki ilyen gépet szeretne nagyon bátran ajánlom neki, bár egy kicsit sokba kerülnek hozzá az alkatrészek. Nekem a jobb tükörben volt egy kis feszültség és berepedt a tükör, így cserélnem kellett 19.000-be került!!!!!!!! De ezt leszámítva nem volt a motorral semmi problémám. Ha rendszeresen szervízelik és a kötelező dolgokat elvégzik rajta egy örök élet a moci az biztos. Még egy jó darabig biztos meglesz, nem cserélném el most per pill semmilyen más gépre.

Geri

Hibalista

- jobb tükör berepedt: 19.000 Ft
-
- Más nem romlott el rajta

Ide hordtam szervizbe

Honda Highway Dunaújváros

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Pentele Motor Dunaújváros

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 19500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69