A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vfr 800 2006 (782)

Vfr 800 2006 (782) 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Mindennapok tökéletessége

Szöveges ítélet

17 éves korom óta sportmotoron ültem, de lassan 35 lettem, kezdtem elkényelmesedni. Keresnem kellett egy mindennapokban használható, sportos túramotort. Rövid keresgélés után a VFR lett a kézenfekvő választás. A válság hatására jó áron sikerült egyhez hozzájutnom.
Ergonómia:
Nekem bordó színben tetszik a legjobban. Külsejét tekintve nagyon eltalált motor. Még most is jobban tetszik, mint az utódja.

Kényelem:
Városban és országúton is egyaránt kényelmes üléspozíció vezetőnek és utasnak egyaránt. A menetszéltől 160-ig tökéletes védelem. (174 cm magassághoz) A 244 kg nem zavaró, csak sportos motorozásnál volt egy kicsit bírkózós a GSX-R-hez képest.

Motor:
A 110 LE nem tűnik soknak a mai teljesítményekhez képest, de egy jó motorozáshoz utassal és jól felpakolva is tökéletesen elegendőnek bizonyult. Ráadásul 6800-tól nagyon megy.

Futómű:
A gyári beállításokkal is jól használható. Mindig semlegesen viselkedett, súlya ellenére nagyon jól kezelhető.

Fékek:
Jól adagolható, tökéletesen használhatóak.

Összességében nagyon nem bántam meg választásomat, csak azt, hogy ennyi ideig vártam vele. Nekem a motor nem csak élvezeti cikk, hanem inkább közlekedési eszköz. (1.5 év 18000km)Aztán kipróbáltuk párommal az 1200-est. Gyors volt a döntés: Nekem kell egy ilyen!

Hibalista

- -

Ide hordtam szervizbe

Cegléd, TS Integrál

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Koncz Antal20/4144-039

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2010
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? GSX-R 750 K5 Következő motorja? VFR 1200
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1028 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69