A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Xr 125 L 2003 (124)

Xr 125 L 2003 (124) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Mindent kibír

Szöveges ítélet

Sokadik motorként, majd 20 év gyakorlattal ültem rá 2005 tavaszán. Tudtam előre, hogy nem ez lesz az izgalom csúcsa, de mivel pénzem kevés volt, viszont új, megbízható, olcsón fenntartható gép kellett, jó választásnak tünt. Véletlenűl akadtam rá és nagy szerencsével fél évesen, 1500 kilóméterrel, 50 éves, nyugis emberkétől megvettem 500-ért. Spóroltam legalább 250-et, pedig a gép tényleg abszolút újszerű volt. Az XR egy spórolós motor. 4000 kilóméterenként olajcsere, néha egy kis benzin, ennyi a költség. Fogyasztása 2.1-3.9 között tud változni, az utóbbi nagyrészt homokbányában, az első bejáratás közben, 60-nál értendő. A teljesítménye lehangoló. Gyorsulásáról annyit, hogy nyomott már le 50-es robogó. Vége az én 85 kilóm alatt felegyenesedve 90, tankra hasalva 100. Nyomatékossága viszont nem rossz, két személlyel, csomagokkal is fel szokott menni 5-ben a nem túl vad emelkedőkre. Gyakorlottabb motorosnak csak terepen érdekes, ott egész bulis tud lenni, persze nagyobb ugratást kerülni kell a vékony első telók miatt. A gumik nagyon jók száraz földesúton és aszfalton, sárban hamar feladják. Tartósak, 12000 km-nél van még bőven tartalék. A lánc sem nyúlott túl sokat, igaz, sokat kenem. Terepen a legnagyobb gondot a nem túl bütykös és túl kicsi átmérőjü kerekeken kívül a hosszú 1-es jelenti. Kemény emelkedőn elkelne egy "feledik" sebesség. Kanyarsebessége jó, szerpentínen sokkal erősebb géppel is tartható a tempó. Az első fék ehhez a teljesítményhez bőven elég, a hátsó nem ér semmit, még ide is nevetséges. A motor kidolgozása jó, Hondás, abszolút megbízható, nagyon strapabíró. Kisebb eséseket terepen gyakorlatilag nyom nélkül elvisel. Jó aszfalton gyári gumival képes első kerékre állni. Jól pakolható, vettem hozzá egy kb. 15 literes Louis tanktáskát és egy 32 literes nonfango dobozt. Hidegen-melegen mindig elsőre indul, bár a karbinál lévő szivatóval kényelmetlen játszani. Legjobb indulás előtt bemelegíteni. Hangja nagyon kicsi, én az erdőkben ezt nem is bánom. Az űléshelyzet kényelmes, de 2-3 óra folyamatos mászkálás után már kezd a seggem fájni.

Hibalista

- Rendszámtábla égője kiégett. (80 Ft+ 5 perc) Rendszámtábla tartó ócska magyar műanyag, kettő már széttört, a harmadik úgy tűnik bevált. (300/db.) Tükröt letörtem, gyári 6500/db., helyette louisost vettem, 2800/pár. Ennek egy picit hoszabb a karja, így jobban használható. Esésnél lábfékkar könnyen sérül, ha nem sikerült volna a visszahajlítás 15300 (!) Ft.

Ide hordtam szervizbe

Honda Megamotors
Az óradíj relatíve magas, ha jól emlékszem 4800 áfával. Viszont: amikor több idő kellett a szervízre, akkor is egyet számoltak. Mikor az orfűi Honda bulin megismertek, hogy az ő ügyfelük vagyok, ingyen adtak egy pólót. Robi, a szerelőjük úgy tűnik ért a munkájához. Először nem engedték, hogy ott legyek a műhelyben, most már mint "ismerősnek" nem szólnak. Ráadásul szereztek vevőt egy motoros ruhámra.

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 1500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69