A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Xr 400 R 1996 (397)

Xr 400 R 1996 (397) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Minőségi darab

Szöveges ítélet

Nem voltam már tini,mikor megvettem (37).Mindig a Yamaha volt a kedvenc márkám.de nekik nem volt léghűtéses 400-as endurójuk.A TTR250 jó bringa,de erősebbet akartam.
Nagyon jól kidolgozott,megbízható motor.Softenduró üzemmódban használom a szabolcsi dűlőutakon és Zemplénben.Az aszfaltot nem szereti,a gyári hátsó gumi hamar
szögletesre kopott,nagy tempónál az erős fékezéssel nagyon kell vigyázni.Önindítója nincs,de kis gyakorlás után nem gond
hidegen berúgni.Míg melegszik,érzéssel kell manipulálni a dúsító-csappantyúval,mert ilyenkor hajlamos leállni.Melegen
gyerekjáték berúgni.Én 177 cm magas vagyok,de vaskos talpú
endurócsizmában is csak lábújjhegyen érek talajt.Alacsonyabbak ne vegyék meg,mert kínlódni fognak egy lassú,lábletevős erdei fordulásnál.
A hátsó 45-ös lánckereket 40-esre cseréltem,mert nagyon pörgött az országúti szakaszon,így 95-100 az ideális (kímélő)
utazótempója.Minden szezon elején kell 2-3 kirándulás,mire az
ülep újra hozzászokik a deszkakemény üléshez.
A magamfajta korosodó (puding) hobbiendurós számára, könnyű terepre, természetnéző kirándulásokhoz megbízható partner, súlya még elviselhető ,35 lóereje nekem elég.

Hibalista

- Hátsólámpa izzók

Ide hordtam szervizbe

Magam szervízelem,javítani nem kellett

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (2) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69