Minőségi darab
Szöveges ítélet
Nem voltam már tini,mikor megvettem (37).Mindig a Yamaha volt a kedvenc márkám.de nekik nem volt léghűtéses 400-as endurójuk.A TTR250 jó bringa,de erősebbet akartam.
Nagyon jól kidolgozott,megbízható motor.Softenduró üzemmódban használom a szabolcsi dűlőutakon és Zemplénben.Az aszfaltot nem szereti,a gyári hátsó gumi hamar
szögletesre kopott,nagy tempónál az erős fékezéssel nagyon kell vigyázni.Önindítója nincs,de kis gyakorlás után nem gond
hidegen berúgni.Míg melegszik,érzéssel kell manipulálni a dúsító-csappantyúval,mert ilyenkor hajlamos leállni.Melegen
gyerekjáték berúgni.Én 177 cm magas vagyok,de vaskos talpú
endurócsizmában is csak lábújjhegyen érek talajt.Alacsonyabbak ne vegyék meg,mert kínlódni fognak egy lassú,lábletevős erdei fordulásnál.
A hátsó 45-ös lánckereket 40-esre cseréltem,mert nagyon pörgött az országúti szakaszon,így 95-100 az ideális (kímélő)
utazótempója.Minden szezon elején kell 2-3 kirándulás,mire az
ülep újra hozzászokik a deszkakemény üléshez.
A magamfajta korosodó (puding) hobbiendurós számára, könnyű terepre, természetnéző kirándulásokhoz megbízható partner, súlya még elviselhető ,35 lóereje nekem elég.
Hibalista
- Hátsólámpa izzók
Ide hordtam szervizbe
Magam szervízelem,javítani nem kellett
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |