A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbr 1000 Rr Fireblade 2004 (999)

Cbr 1000 Rr Fireblade 2004 (999) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nagy Dög

Szöveges ítélet

Újjonan vásároltam elöször utcán motoroztam vele. A gyári fútómű beálítások túl kényelmesek még utcára is. A motor fordulékonyságával voltak gondjaim de a gyári gumák ledobálása után tökéletes lett. A motorerő megfelelő elég nyomatékos, de egy nyitott dobbal lesz tökéletes. Aki azt mondja hogy ez az erő így kevés utcára az hülyeséget beszél!
Majd 2005-től elkezdtem versenyezni vele! Na ide viszont tényleg kevés a gyári motorerő, és a fútómű is hamar eléri a határait. Ha azt akarod hogy tényleg gyors legyél vele a pályán akkor méllyeben bele kell nyulni a motorba: komplett fútómű, leömlő rendszer, nyitott levegőszürő, fém fékcső, power commander (beálítással mert középen lyukas marad), lábtartó konzolok. Így már ütőképes nagydög lesz belőle, és minden csak a pilótán múlik!
Jó tulajdonság: pílótának kényelmes üléspozíció, precíz és pontos fékek, pontos váltó, tökéletesen össze van rakva mind az idomzat mind a motor olyan Hondás,
Rossz tulajdonságok: szélvédelem csapnivaló, utasülés kínpad, elég nagy teherváltási reakciók, gyári gumikkal nehézkes fordulékonyság
Összeségében szerintem nagyon jó konstrukció, lehet hogy nem a legerősebb a többi Japán modelhez képest de Énnekem személy szerint tetszik és meg vagyok vele elégedve!

Hibalista

- Nincs!

Ide hordtam szervizbe

Salyát magam szervizeltem!

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (5) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69