A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

XBR 500  

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

naked-chopper

Szöveges ítélet

Talán kezdeném azzal, hogy fogalmam sem volt hogy mit veszek.
Így utólag azt mondom a legjobb választás volt. Gyakorlatilag kuriózum, annak dacára, hogy nem belpiacos japán motor. Bármilyen alkatrész van hozzá, nem kell álmatlanul forgolódnom, hogy ha kell valami akkor lesz-e?
A menetteljesítmény nem egetverő. Ez egy egy hengeres motor, rendkívül nyomatékos, 110-120 utazóval bárhova bármikor, ezen felül nem vagyok meggyőződve arról, hogy hosszútávon tolerálná a csuma gázt!
A legjobban motorozható eddig kipróbált gépeim egyike! Az endúró blokk valami fatsztikus élményt nyújt, érezni hogy van alul valami amit motornak hívnak. Mondjuk alig nagyobb, mint egy 125 ös gép, sokan csodálkoznak is azon amit tud! A kis méret a száraz karteres olajozás miatt van, nem kell külön méretezett olajteknőt kialakítani a blokkban. Az előnyei viszont magukért beszélnek, mindig van olaj mindenütt.
A sűrű olajcsere viszont nem üdítő, de 1,7 liter olajról beszélünk csak! OIL FILTER meg 2100 Ft ba kerül, úgyhogy ki lehet bírni.
A személyes tapasztalat nekem a majdnem chopperes járásmód, ami 1250 es alapjárattal egészen pöfögősre sikerült. /tetszik!/
Csak ajánlani tudom mindenkinek, egyrészt nem romlik el, másrész atomvillanás után is lesz hozzá minden.
Ja még valami.
2 dolog. Aki szeret szerelgetni, az kis kézügyességgel beleteheti a dominator 650 es blokkját.
A másik a jó benzin. Kizárólag prémium, oktánszámnövelővel! Ez bírja de nagyon!

Update: 2014 12 09

Nos a motor kiváló, egyszerűen imádni való. Továbbra is egészen különleges élményt ad a hihetetlen erő ami előtör egy –egy lámpánál.
Mivel kevés van az országban, így mára kialakult egy kis csapat. Sűrű összejárásról nem beszélhetünk, de néha találkozunk. A dugóhúzó .blog- ban olvashat ezekről akinek kedve van falni a betűket.
A motor fogyasztása továbbra is kiváló, bár ez eddig sem érdekelt. Erről nem is tudok többet írni. Továbbra is prémium benzinnel használom.

Az újkorában vásárolt heidenau gumikról, ha csak lehet mindenkit lebeszélek. Nem érzem vele biztonságosnak a gépet. Bt 45 re esküsznek a márkatársak. Ez lesz a következő.

Jelen állapotában éppen pihen a gép, lévén a nyáron sikerült egy csatornázás miatt feltúrt településen, menekülőre fognom a dolgot egy szemből igen elhívatottan közeledő bazi nagy kombájn, /vagy /valami…/ elől egy kb, 20 centi mély kátyúba.
A közútkezelő korrekten állt a dolgokhoz. A motor szenved még mindig az 5 centi körüli majdnem derékszögű benyomódástól…

A motor egyenes futása, váza, az egész konstrukció továbbra is vitán felüli. Próbáltam más gépeket, szinte minden 500 as gépet lovagoltam, de ló és lovas nem forrt egybe, nem lett egység közöttünk. Nagyobbakon is ültem, de azok túl erősek nekem. Az örömmotorozáshoz, és ha kell előzéshez ez is elég. Nem megyek bele a köbcenti-LE harcmező közepébe, itt a szélén lavírozok.

Na jó, volt egy burgman ami elcsavarta volna a váltáshoz lassan lusta szívemet, a maga igénytelen háziasszonyos húzd a gázt és menj stílusával, de aztán józan maradtam.
És állítólag azon nem ázik az ember… majd egyszer veszek…

Továbbra is ajánlani tudom mindenkinek.

Hibalista

- semmi.
- agyonverhetetlen. lévén endúro blokk, száraz karteres olajozás.

Ide hordtam szervizbe

Mazda Dakó Kecskemét

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1988
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 41000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69