A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vfr 800 2006 (782)

Vfr 800 2006 (782) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Nem feltétlenül

Szöveges ítélet

Talan istenkaromlasnak fog hatni, de:

Egy cimboram Hondajanak hatasara lett nekem is "istenmotor" VFR-em. A nyaron voltunk egy hosszabb ~4500km-es turan, amelyet egy RSV nyergeben abszolvaltam. Mivel regen fontolgattam, hogy turamotorra kellene valtanom, igy racsaptam egy jo vetelre, barcsak ne tettem volna.

Eloszor is szogezzuk le, hogy a VFR egy rettento jo minosegunek tuno, takaros darab. De kb. ennyi az osszes jo tulajdonsaga, ami hirtelen eszembe jut. Vegigmennek par dolgon, szigoruan szubjektiv velemeny:

Futómű: normal hasznalat mellett teljesen OK. Utassal kisse kanyarogva a hatulja teljes bekemenyites utan is pumpalni kezdett az elso kanyarban. Csomagokkal nem volt alkalmam kiprobalni.

Fek: egesz jo, a motor nagy tomege mellett is. Az integralt hatsofeket kisse szokni kell, ha megszoktad nincs vele semmi gond. Az ABS-t nem probaltam aszfalton.

Kezelhetoseg: turamotorhoz merten elfogadhato, bar neha nehezkesnek tuno, lassabb araszolgataskor, dugoban pl.

Blokk: Itt jonnek a legnagyobb problemaim:

a.) hidegen az automata szivato porgeti 3000 1/min-el, aztan mikor indulni akarok es huzok egy finom kis gazt, a motor fullad. Erdekes jelenseg igy az elindulas. Melegen semmi gond, lehet, hogy a szivatot kene szervizben beloni.
b.) 5500 kornyeken laposodik vagy meginkabb lyuk van a teljesitmeny leadasaban.
c.) 6600-nal pedig + 2 szelep, + 10Nm.
d.) b.)-bol es c.) bol kovetkezik, hogy a lenduletes, kanyargos utakat 2 szemellyel alapvetoen elfelejtheted, mivel epp az 5-8000 fordulatszamon hasznalod a blokkot, ahol ket ellenkezo jelu teljesitmenyingadozas is talahato. Azzal meg lehet bekelni, hogy vannak erosebb motorok, vegul a 110LE is sokmindenre eleg, viszont ahogyan leadja... Ebbe a motorba a Varadero V2-es blokkjat kene beletenni, es elfelejteni a 800 VTEC-et. Lenne eleg nyomatek, minek bonyolitani az eletet?

Fogyasztas: Igaz 22 (vagy 24) literes a tankja, de kell is. Ugyanabban a tempoban es dinamikaval (light) amivel a tobbi motoromat hasznaltam, a VFR min. 0,7-1 literrel tobbet fogyaszt.

Kenyelem: az utase egesz jo, a kapaszkodo is jo helyen van es az ules is kenyelmes. Megjegyzem ugyanakkor, hogy a hatso idom tul szeles, raadasul eleg eles tores van benne, aki utassal hasznalja, egybol foliazza le, kulonben a fenyezes hamar eltunik. A vezeto keze es valla abszolut tehermentes, viszont a labtartot kisse elszurtak (vagy a labaimat:) ). Motoron meg sosem fajdult meg a terdem, nem ugy mint a VFR-en. Szelvedelem jo.

Pakolhatosag: viccesnek tartom, hogy az ules alatt annyi hely sincs, ahova az irataimat eltehetnem, elsosegely csomagrol, izzokeszletrol, lathatosagi mellenyrol es egy tarcsazarrol nem is beszelve.

Osszegzesul: a VFR egy jo motor, de kis mutyurok ules alatti pakolhatosaganak hianya eleg idegesito, a blokkjaban szemely szerint abszolut csalodtam -> masik motor utan nezek.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

A fenntartasi koltsegeit nem ismerem, nem kellett rakolteni semmit, de egy ilyen fiatal motornal ez elszomorito is lenne. A megbizhatosagarol is olvastam inkabb es a szervizre is a magyar atlagot adtam - tapasztalat nem leven.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 2900
Megbízhatóság (9) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69