A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vtx 1800 C 2006 (1795)

Vtx 1800 C 2006 (1795) 

Az ítélet értékelése
1,0(2 db)

Nem minden arany ami fénylik

Szöveges ítélet

Jó: hihetetlenül könnyű vezetni, alacsony súlypont. A fékek nagyon jól fogták a 320 kg-os gépet. Alacsony volt az átlagfogyasztás, de a szervizelési költsége az alábbiak miatt drága volt. Látványos motor. Nem sajnálták ki belőle a krómot, nincsenek benne (nem sok) gagyi krómozott műanyag elemek.
Rossz: nem igaz a HONDA minőség! Kamu. Olyan csúnya hegesztési nyomok vannak rajta, hogy egy utolsó tanonc szebbet produkál. Nincsenek olyan szépen finoman eldolgozva a vezetékelések, a csövek, a markolatok, kipufogók stb, mint más Japán motoroknál. Durva kidolgozású szinte minden eleme. Egy szóval élve: összegányolták az egészet az USA-ban (mert ezek ott készülnek, s talán direkt csinálták ilyen esztétikailag sem Hondához méltó minőségben, hogy a HD-nak ne legyen konkurenciája). Unikumot kedvelőknek nem ajánlom. Ha széppé akarod varázsolni, sokat kell rá költeni, a fenti negativumok kiküszöbölése miatt.

Hibalista

- Már 0 kilométeresen elfolyt a hűtővíz, vissza kellett vinni a forgalmazóhoz, 1000 km-nél a gyári gyertyák megadták magukat (4x9000 Ft !), a beüzemelésnél az első kereket nem fixálták (tengely majdnem kiesett), 4000 km-nél a szerelők által is ismeretlen kattogások hallhatóak a vezérmű tengelyek felől. Az első tárcsafékek minden kanyar után súroltak kb. 2 km-ig.

Ide hordtam szervizbe

Egy szerelőhöz ("márkaképviselet") jártam, de ott azt sem tudták, hogy az olajat hol kell lecserélni (2 db leeresztő van!), olyan drágán adták az olajat (+1500 Ft/l-al, mint a MOL, pedig az sem olcsó), hogy szédületes. Nem volt olajleersztő alátét a szervizben !

Értékelése: 1

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2006
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69