A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

CBR600FA  

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Örök kedvenc.

Szöveges ítélet

2012-ben vettem a gépet, szalonban állt egy évet, ABS, fekete plexi, Akra dob, fehér sárvédő idom és undertail. Már első blikkre is nagyon tetszett ebben a szerkóban.
Már tízen valahány éve motorozom, volt CBR-ből is F3, F4-es és ezért is döntöttem úgy, hogy megveszem az "új" CBR-t, amelyről sokan mondták, hogy egy felidomozott Hornet. Hát, ez annyira nem izgatott, ettől még egy teljes értékű speed gép!

185cm magas vagyok és közel egy mázsa, szóval elég nagy darab, ergo a szélvédelem nálam nem játszik annyira, elég nevetséges lehetek, ahogy "bebújok" a plexi mögé, de tény, hogy a szélvédelem még 2.. körül sem volt gáz!

12-ben megjártam vele a horvát tengerpartot, Plitvicei tavakon keresztül Omish-ig és Mariazell-t szeptember nagyon vége felé (már jó hideg volt).
Nem vagyok nagy kanyarvadász, de a "majré" csík igen keskeny lett az osztrák túra végére:)) Aztán 13 tavasszal újra Mariazell már jó időben. Nos, ez eddigi életem legjobb túrája volt.

Lényeg: pörgös motor, ez is csak 6e fölött mutat valamit, de onnantól nagyon is, egészen mehet 10e fölé. A hegyi utakon 2-3-4 fokozat játszott, fölötte már búgott, mert kevés volt neki. Szóval ha lehet kritika, akkor talán a nyomaték szerénység 6e alatt. DE, ez semmit sem rontott az élvezeten.

És lényegtelen, hogy utassal vagy nélküle, a motor és a futómű is bombabiztos! Ha elszúrom az ívet, vagy benézek egy helyzetet, soha sem akart felegyenesedni kanyarban, vagy kormánycsapodkoni, stb. Szóval nagyon kényelmes vezetni. ABS egy párszor kicsit beavatkozott, de olyan szitu szerencsére nem volt, hogy szükség lett volna rá. 12 őszén volt többször, hogy éreztem kis pulzálást erősebb fékezéseknél.

Utasnak is kényelmes (165cm), órákon át mentünk és nem panaszkodott. Vettem rá egy hátsó Givi topcase-t, háttámlával, az nagyot javított utas komfortján és biztonságérzetén. Tankra nem mágneses tanktáskát, hanem tankgyűrűs verziót tettem fel, nagyon ajánlom. Egyrészt nem karcolja a tankot, másrészt fél másodperc fel és levenni. Talán egy kicsit drágább mint a mágneses verziók, de megéri a kényelmet (és a tankot sem kell félteni).

Műszerfal "fura" volt, hogy vízszintes, de abszolút nem zavaró, minden info megvan rajta és könnyen kezelhető. Mindig látszik, jól árnyékolja a plexi.

Voltam a Honda Safety tanfolyamon, és azóta az ismétlőn is, állati hasznos volt. Önbizalmat adott és sokkal többet ki tudtam hozni magamból az ott eltöltött órák óta! Mindenkinek ajánlom.

Tavaly év végén eladtam, mert egy CBR650FA ültem át, amelyről majd írók később. (Előre annyit, hogy a nyomaték nagyon megjött, teljesen más karakter mint az elődje. Ha a régi motorom tulajdonosa belemegy, akkor csinálok majd egy gyorsulás összehasonlítást pld. 60-ról, nagyon kíváncsi vagyok...)

Hibalista

- Nem romlott el semmi.

Ide hordtam szervizbe

Honda Szallerbeck Bp 18 ker.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2011
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 1
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6600
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? CB600 Következő motorja? CBR650FA
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69