A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Örökmozgó

Szöveges ítélet

2011-ben vettem ezt a fehér S-Winget. 4000 km volt benne, kiállítási darab volt egy kereskedésben. Előtte Honda Pantheonom volt, szintén ugyanazzal a FES 125-ös motorral. Előre bocsátom még, hogy Franciaországban lakom (ezért Euroban írom az árakat) és magam szervizelem a gépet (és csak a minimumot, olaj és légszűrő!). Felénk a robogókat kegyetlenül nyúzzák és törik, ezért ne lepődjenek meg a hajmeresztő számadatokon...

Napi szinten kb. 50-60 km-t megyek vele 4 éve és ma 48 ezer km-nél tart. Hétvégente előfordul, hogy 150-200 km-t is megyek egy nap, hegyes vidéken. Egyszer még egy 10 napos, 2500 km-es túrára is elmentem vele a svájci Alpokba. Ez a gép mindent kibír!

Az első 43 ezer km problémamentesen telt (!) csak figyelni kell az olajszintre, 20 ezer km-től eszi, érdemes 500 km-enként ellenőrizni. Én sajnos egyszer hülye voltam, nem néztem meg jó ideig az olajszintet, így fordult elő, hogy 43 ezer km-nél besült a motor. (Megjegyzem, a korábbi Pantheon 56 ezer km-nél sült be ugyanígy). Ilyenkor általában eldobnak egy motort, de mivel én barkácsoló típus vagyok, egy gyors henger- és dugattyúcsere után (saját kezűleg) ma ismét jól szuperál. Az alkatrész 150 Euro volt. (Érdekesség, a Pantheon is erre a dugattyúcserére jutott és a mai napig szuperál egy másik tulajdonosnál…). Kíváncsi lennék meddig menne el egy motor ha nem sülne be néha...

Kb. 25 ezer km-től picit csöpög a vízpumpa tömítése, havonta feltöltöm egy fél liter hűtővízzel. Ki is lehetne cserélni, az alkatrész 70 Euro, de minek.

A kipufogó belül szétrohadt kb 40 ezer km körül (ez gondolom normális), kicsit zörög a belseje és kicsit öblösebb a hangja, ennyi. Ha cserélném, 200 Euro lenne egy utángyártott, lambdaszonda nélkül és 400 az eredeti lambdaszondával.

Fogyasztása 3,2 liter dombos vidéken, általában csutkagázzal közlekedve. Van benne autópálya is végsebességgel.

A láb pozíciója (feltett lábnál) magas embereknek (185cm+) hosszú távon nem kényelmes, a Pantheoné jobb volt. A Swingé túl meredek és közelebb van, így folyamatosan feszül az Achilles-ín és a vádli… Volt korábban egy Yamaha Majesy-m is, az még jobb volt. Előfordul, hogy utast is viszek, régebben még ketten is jártunk vele dolgozni rendszeresen. Bírja!

A rugózás nagyszerű, az ülés kényelmes, kevés a motorból származó vibráció (főleg a Majesty-hez képest), azt lehet mondani, hogy tényleg nagyon jó minőségű robogó. Jó, hogy a szélvédő nem a kormányon van így autópályán nem remeg a kormány (ellenben a Pantheonnal és a Majestível). Van fordulatszámmérő, fogyasztásmérő, ABS és rátettem még egy Givi szélvédőt is ami magasabb mint a gyári, esőben teljesen be is lehet bújni mögé. A végsebessége olyan 105 km/h, az óra picit csal fölfelé (kb 5%). Gyorsulásban a legjobbak közt van, de picit lassabb mint egy Yamaha X-max mondjuk.

Ez a robogó nem kevesebbet tett, mint meghozta a kedvem a motorozáshoz! De annak ellenére, hogy egy túra BMW beszerzése már folyamatban van, egy 125-ös Honda robogóm mindig lesz városi használatra. :)

Hibalista

- Vízpumpa-tömítés csöpög - Kipufogó korrózió - Középtámasz-rugó tartó csavar menete megadta magát (valószínű túl lett húzva) - Besült a motor (alcsony olajszint miatt - a tulaj hülyesége :D )

Ide hordtam szervizbe

Jómagam szerelem :D

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2010
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 4000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 44000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Pantheon Következő motorja? R1200RT
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69