A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbr 1000 Rr Fireblade 2004 (999)

Cbr 1000 Rr Fireblade 2004 (999) 

Az ítélet értékelése
2,5(2 db)

Oroszlán tanítja az idomárt

Szöveges ítélet

A legbarátságosabb superbikenak tartják utcára, de mikor először ráülsz, akkor baromira kényelmetlen. Másodszor is. Magasabb mint a többi ezres és fenn hordja a seggét is. A testtartás később fel se tűnik ahogy el kezded rajta élvezni a kanyarokat. Nagyon jó a futóműve, gyárilag se puha s puding tempómhoz még a pályán sem kellett keményítenem egyelőre. Fékei brutálisak. A motor nyomatékos és erős. A lóerőket finoman tolja alád, nem úgy mint egy gixer. Ne dőlj be a teszteknek ahol lehúzzák mert gyengébb mint a többi, nézd meg a köridőket a MasterBikeokon, nyomatékos blokkja, futóműve, váza és fékei miatt kiváló a pályán. Ha ez erő idővel mégis kevés lenne a célegyenesben, akkor egy Akrapovic verseny-kipufogórendszerrel és powercomanderrel izmosíthatod. A legnagyobb előnye a szárnyas oroszlánnak, hogy emberközelbe hozza az ezres motorok eszement teljesítményét, de ezt csak akkor érzékeled ha azokból többet kipróbálsz. Nem kezdő motor!
Hátránya talán az, hogy kicsit melegszik. 107 fokra simán felmegy a víz városi tötyörgéskor egy meleg napon. Nehéz megszokni a terhelésváltási reakcióit is a blokknak (kanyarban jobb jönne egy finomabb gázreakció). Az hogy fogyasztja a gumikat és a fékbetéteket az nem hátrány, mert ez egy pályán sokat használt sportmotornál természetes.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

magam szervizelem

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2005
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 3000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69