A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cb 600 Hornet 1998 (599)

Cb 600 Hornet 1998 (599) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Pompás kék darazsam

Szöveges ítélet

Eredetileg nem is Hornetet akartam, hanem TDM-et, ami ugye nemigen hasonlít. Nekem ezért előszörre kicsit kistermetűnek tűnt a jószág, teljesítenie kellett, hogy ezt kompenzálja. Az együtt töltött idő alatt ez többszörösen is sikerült neki, mára már nagyon szeretem. Lehet, hogy más talán unalmasnak találná, de szerintem nincs abban semmi rossz, ha valami csak megy, csak megy és megy fáradhatatlanul. El akarsz jutni ából bébe, és eljutsz. Autópályán mész, és vigyorogsz - 160-as utazót minden további nélkül hosszú távon is elvisel. Egy kis plexi, és a humán oldal sem szenved tartós nyakmerevedést. Kanyarogni kell, és megint vigyorogsz, mert azt is jó vele. Hosszabb távra indulsz, hát szerelsz rá egy dobozt, veszel egy oldalkonzolt, veszel a Louisban egy pár textiltáskát, aztán máris elmehetsz két hétre is akárhová. Jó, ezek nélkül nyilván marad a hátizsák-feeling, mert az ülés alatt csak a legszükségesebbeknek van hely - bár még az is több itt, mint számos más motorban. És a közel 100 lóerő sem mondható kevésnek.
A 98-as modell talán legnagyobb hiányossága a 16-os első gumi, miatta a nyomvályúk elég könnyen megvezetik a motort, és az újabb modellek 17-es gumijával kanyarodni is könnyebb valamivel. Ettől függetlenül azért megszokható.
Hátsó fékhatást ne nagyon várjunk, lámpánál megfogja a motort, hogy ne guruljon el, aztán jónapot. Az első sem valami 120 dugattyús versenyállat, de azért könnyedén megállítja azt a kétszázvalahány kilót vezetőstül. Persze ha utast is viszünk, azért észnél kell lenni, a fék megérzi.
A formája pedig olyan, hogy egy szép darabot ma is bárki megnéz, mint ahogy tette ezt tíz évvel ezelőtt is. Egyszerűen szép, s ha fel akarod dobni, van rá számos extra idom, ami tényleg feldobja. A mai modelleknek mind olyan robogóarca van, nekem nem tetszik. Ez igen, kortalan klasszikus.
Bátran ajánlom mindenkinek, aki egy egyszerű, de mégis korszerű, jó motorra vágyik. Mindenhova jó, és nem lehet csalódni benne.

Hibalista

- Tíz éves a gép, ebben a korban már előfordulhatnak apróbb-nagyobb hibák. Kapcsolatunk elején már túlestünk azon a részen, hogy mit mulasztott el az előző tulaj - no ezt nem habozott egyből tudomásomra hozni a gépezet. Először is minden látható ok nélkül kifogyott a benzin a hazaúton, pedig volt még benne pár liter. Valamilyen oknál fogva a tartalék nem működik, bár miután kiderült, már nem is zavar, anélkül is épp eleget megy. Párom Hornetje 5 évvel fiatalabb, ugyanez a gondja, úgyhogy nyilván nem egyedi eset. Aztán egyik reggel leállt munkába menet - lelazult az egyik akkusaru, mint később észrevettem. Szerencsére az aksi amúgy is elég hitvány volt már, pár száz méterrel odébb vettem egy újat egy boltban, azóta hibátlanul működik. Valami zavaró kis zörej van néha a blokkban, ezért kicseréltem a vezérműlánc-feszítőt, de nem változott. Rajtam kívül nem is hallja senki, úgyhogy lehet, hogy kicsit túllihegtem :) Szerencsére az alkatrészellátás kifejezetten jó, 48 órán belül mindent szállítanak - és minden kiegészítő, kopó-fogyó alkatrészt árulnak hozzá a sarki boltban. Talán a 16-os első gumi jelenthet nehézséget, de ha az első boltban nem is kapsz, kapsz a másodikban. Legcélszerűbben egyébként az eBayen érdemes keresgélni, közel féláron rendelhető szettben első-hátsó.

Ide hordtam szervizbe

Még nem kellett komolyan hozzányúlni, pedig közel a 40000. Ha eljön az ideje, majd keresgélek, addig a kopó-fogyó alkatrészeket, apróbb beállításokat én is megcsinálom.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1998
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 31000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5600
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1028 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69