A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

DJ-1 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Pöttöm rózsaszín

Szöveges ítélet

Nemrég vettem egy havertól, aki mint hibásat adta el, mert mint mesélte: néha elfogy az erő belőle, és akkor csak vánszorogni bír. Utána megy egy darabig rendesen.
Megvettem, és a google-on rátaláltam mindenféle fórumbejegyzésekre, ahol erre a hibára is javasoltak megoldást: égettessem ki a kipufogót, mert eltömődött. És valóban vettem rá egy utángyártott újat, egyből feléledt a kicsike és immáron jól ment. Viszont kiderült, hogy 6 liter körül fogyaszt. Nos megint jött a google, és valóban a megtalált megoldás helytálló volt, az automata szívató hibája miatt evett ennyit. Nosza, kikötöttem, még jobban kezdett menni, és a fogyasztása lejött 3,5 literre.
Kipucoltam még a karburátort, kapott új szíjat a variátora, új gyertyát is tettem bele. Nagyon pöpec kis gép lett.
Dinamikus 40-ig, utazója 50 körül van, de kipörög akár 60-ig is. Bár olyankor már szenved, én inkább 45-50 körül járok vele, mert valahogy ez a legkényelmesebb tempó ezekkel a kis 10"-os kerekekkel. A sebességet precízen méri, GPS-sel leellenőriztem, az 50 az tényleg 50, és nem 65 mint az olasz robikban.
Amióta kész lettem vele, csak indul, megy, és csak tölteni kell a nedveket bele. Nagyon megbízható kis mocinak tartom, és vételárral ráköltéssel együtt 50 ezerbe fájt összesen.
Most is megvan, napi használatban, munkába, bevásárolni járok vele, télen-nyáron.

Hibalista

- Automata szívató.

Ide hordtam szervizbe

Saját magam szereltem a google segítségével.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1985
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 5000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Scarabeo Következő motorja? Marad ez
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69