A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

CRF1000L 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Rákattantam.

Szöveges ítélet

Első új motorom. Az előző Hondámat használtan vettem egy nyugdíjas vidéki háziorvostól, aki csak vasárnap templomba járásra használta, de azt is csak napos időben, gondosan bemelegítve nem kihúzatva. Az első szervíznél derült ki hogy a motor legjobb esetben is totálkárból lett feltámasztva... mindegy.

Szóval Africa Twin. Két év kihagyás és külföldi tartózkodás után motort kellett (mondom KELLETT) vennem. Mindenképp túraendúró volt a terv, tekintve hogy kinőttem már a tankon-hason-nyélgázon jellegű motorozásból. Sokáig szemeztem a GS-el, de az valahogy túl bajor meg túl techno volt. Aztán egy szép napon úgy 2015 november környékén megláttam a TotalBike Africa Twin cikkét - instant get, kérdés eldőlt. Ahogy a beérkezett a szalonba mentem üléspróbára (tekintve h 176 cm vagyok, ergo nem hosszú a lábam) majd rendeltem a járművet. Szerencsére pont úton volt Európa felé egy piros hagyományos váltós gépezet, pont mint amilyet szerettem volna. Kiegészítőnek bukócső, ködlámpa, középállvány és 12v csati lett hozzá.

Gépátvétel április végén - fotó csatolva. Szalonba belépés, motor középen, csillog és HATALMAS. Ez a pillanat sokáig meg fog maradni bennem. Papírmunka, gépátvétel, indulás.

Tudom hogy banális és érzelgős, de ilyen jellegű "megérkeztem" érzésem nem volt még más járművön, sem autóban, sem motoron. A kormány széles, nálam pont válszél. A hát egyenes, a térdszög 90 fok. A fekete LCD tökéletesen látszik még hátsó napfénynél is. Kezelőszervek könnyen járnak, finoman működnek. Váltó pontos (azaz volt kis bizonytalanság 5. fokozat környékén, váltottam mellé 2x-3x, de ez az olajcsere/bejáratás után megszűnt).
Hang... a hang. Gyári szett van rajta, nekem nem is lesz más. A 270 fokos főtengely elékelés miatt simán V2 hangja van. Több HD-s csapat felfigyelt amikor közeledtem a kút felé ahol épp álltak (természetes élőhelyükön :) ) és megnézték hogy mi jön - szerintem ez nem rossz jel...

És jött az első túra, szalonból elhozva. Irány a kút, teletank. Kis sebességnél olyan mint egy bicikli, simán megfordul egy kétsávos úton. 70-80 körül a 21"-es első kerék miatt stabilizálódik, utána mintha sinen futna, idegesség, instabilitás sehol, még erős oldalszélben sem. A motor 2300 körül éled, nyomatékgörbe egyenes, 80-nál 6. sebesség, utána nem kell tovább piszkálni a váltót. Fogyasztás olajcsere után 110-120-as túrázásnál 4.6l/100 km ez a 17 literes tankkal 350 km körüli valós hatótávot jelent. Gyakorlatilag a világból ki lehet menni vele. Szóval az első túrám 300km-re sikerült, megállás és pihenő nélkül. Azóta is hasonlókat megyek vele, ha kinyitom a garázskaput, akkor 200 km alatt nem állok meg.
Ami kicsit zavaró az a szélvédő. 120 felett a sisakon a szél olyan bubogásba kezd, hogy pár percnél tovább nem akarsz gyorsabban menni. Gondolkodtam a túraplexin meg a mindenféle kiegészítőkön, de asszem marad így, nem árt egy kis sebességkontroll...


Itt tartunk most 2.5 hónap után. Megvolt az első rendeltetésszerű használat is - kis földutas motorozás, itt is hozta a kötelezőt.

Ez egy elképesztően jól kitalált és összerakott motor - meg lennék lepve ha nem lenne belőle ugyanakkora legenda mint az elődjéből.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Honda Szallerbeck

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2016
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2600
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? CBF600NA Következő motorja? Nem nagyon lesz... ha igen akkor a következő Africa Twin
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1028 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69