A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vtx 1800 C 2006 (1795)

Vtx 1800 C 2006 (1795) 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Rotációskapa

Szöveges ítélet

2003 augusztusában vettem egy új Honda VTX 1800 típusú motorkerékpárt bordó színben. Mivel az időm ritkán engedi, hogy használhassam, így csak 20ezer kilométert tettem bele. A motor akkor érzékelteti igazán, hogy mekkora, amikor ráül az ember. Ezelőtt nekem egy 535-ös Viragom volt. Annak a kormánya volt körülbelül olyan széles, mint ennek a tankja. A VTX elég sportosra sikeredett fordított teleszkópjaival, csapott hátuljával és könnyűfém felnijeivel. A futóműve nagyon jó és jelentős súlya miatt a nyomvályúk sem idegesítik fel. A súlyától nem kell megijedni, ez csak akkor jelent gondot, ha hátrafele kell tolni a motort. Amint elindultunk vele minden könnyen megy. A fokozatok nagyon hosszúak rajta, városba nem érdemes 3. fölé kapcsolni. Használhatóbb lenne 6 fokozat rövidebb áttételekkel és overdrive-val, valamint egy hátramenet fokozat is jól jönne. A gyári kipufogó hangereje nem épp a legjobban dukál egy 1800 köbcentiméteres blokkhoz. Ez le is lett cserélve miután egy figyelmetlen autós kivágott elém és elestem Mivel a gyári kipufogó drágább lett volna, mint egy Vance&Hines, nem volt kérdés mit válasszak. Egy ilyen motornak egyszerűen szüksége van egy hasonló sportkipufogóra. Brutális hangja lett és, így már nem csak a motorra, hanem a hangjára is felfigyelnek az emberek. Egyenes arányosságot véltem felfedezni a gázmarkolat állása és az odafigyelő tekintetek közt. Az 1800-as blokk fogyasztása kiváló. Akár 4.5-5 literrel is el lehet vele menni, ha óvatosan adagoljuk neki a drága nedűt. Ha az ember keze digitálissá válik, akkor ez a duplájára is nőhet. A motor mind 1 és 2 személy számára kényelmes, bár egy háttámla előbb utóbb szükségszerű lesz, ha általában 2-en túráznak vele. A VTX jól felszerelhető táskákkal. Az ülés alacsonyan van, jól leér róla mindenkinek a lába, ami azért is fontos, mert ha megbillen a vas, erősen bele kell markolni. Bedönthetősége cruiseres, viszonylag hamar leérnek a lábtartók, de azért lehet vele sportosan is haladni. A fékek kiválóak, tökéletesen adagolható, a dual CBS rendszer miatt érdemes a lábféket is használni, ami szintén kiválóan működik. A blokk nagyon nyomatékos és felül sem fogy ki a szuflából. 2006-ban tettem rá egy hyperchargert K&N szűrővel és egy power commandert. Az eredmény lenyűgöző lett. Bár fékpadra nem került fel, megítélésem szerint a 156 Nm bő 200-ra nőtt és a gyári 95 ló is olyan 110-re ugorhatott. A nyomaték sokkal alacsonyabb fordulaton sokkal brutálisabb módon jelentkezik. Tulajdonképpen az első 2 fokozatban bármilyen gázállásról eltekerve a gázkart, pirítóst csinál a hátsó abroncsból. Gyárilag 200km/h van megadva végsebességnek, én ezt még nem próbáltam, de biztosan megy annyit, viszont már 180-nál olyan szél van rajt, hogy meg kell küzdeni a motoron maradással. Nagy melegben előfordulhat, hogy nehezebben indul, ekkor kis gázt húzva indítózás közben, és máris életre kell. A túragumik nem igazán melegszenek fel, így nem is tapadnak, gyakran megcsúszhat a hátsó kerék erőteljes gyorsításokkor. A kötelező szervizen kívül nem kell vinni sehova, minden tökéletesen működik rajta. Az ára ugyan elég borsos, de kárpótlás érte, hogy nagyon jól tartja az árát.

Hibalista

- Semmi, ez Honda

Ide hordtam szervizbe

Balatonföldvár Lehr motor. Megbízhatóak, korrektek

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69