A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vfr 800 1998 (782)

Vfr 800 1998 (782) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sárgaláz

Szöveges ítélet

Annak ellenére hogy Hondás vagyok szeretnék egy objektív ítéletet írni erről a vasról.Ez volt a második VFR-em a sorban de már a negyediknél tartok.Nem mondhatja senki hogy nem ismerem vagy nem szeretem őket.
Elolvastam az összes ítéletet és mindenki sokat ajnározza a típust meg úgy egyáltalán a Hondákat.
Tény hogy jó motor a VFR de azért messze nem tökéletes.
Az is tény hogy ez a példány 83 ezer km-nél,14 évesen került hozzám tehát már nem volt új.

A negatívumok:

- Az elektromos rendszere egy katasztrófa.(3 fesz.szabályzó 3 év alatt)Megolvadt vezetékek a feszszabályzótól jövő csatinál,kiégett műszerfal izzók,megolvadt stecker a hátsólámpa izzónál.
-Soha nem volt meg a 14.3 volt töltési feszültség tökmindegy mennyire volt új a feszszab meg az akksi.
-Eleve hogy lehet azt a nyomorultat a bal hátsó faridom alá rejteni amikor ott alig van hűtése??? Lehet hogy a Japók direkt csinálták hogy legyen miért szervizbe járni a tulajnak...
Ennek hála, egyszer otthagyott az autópályán.FI lámpa villan,motor elköszön,hátulról majdnem fel öklelenek a háromsávoson :(
Trélerezés,szerviz, várakozás napokig majd jó sok pénz csengetése.
-Nehéz dög,csak ne kelljen tologatni.

Ha VFR akkor gentlemen's sportbike LOL.
Sajnos a hír igaz,ha csajozni akarsz akkor R6-os Yamahát vegyél!
Ezt akkor vettem észre amikor mindig középkorú faszik jöttek oda hogy milyen szép gép ez és hogy ismerik, nekik is volt,meg hogy ebben még volt anyag.Hát az tuti,240Kg :)
Szerintem már oldschool a kinézete de még elmegy.Mondjuk a fara sosem tetszett,azon még futhattak volna egy-két kört.


A pozitvumok:

-Van power elég + jó sok nyomaték.
-Fogaskerekes vezérlés ,örökös.
-Szuper illesztések,zéró olajfogyasztás még 18 évesen és 125 000 km-nél is.
A motorblokk egy csoda,imádni való(A V4 függővé tesz!).Alul cruiser,felül superbike.Csuklód határozza meg hogy mivé akarsz változni.A vezérlés fütyülése ízlés kérdése,engem nem zavart de nem is voltam odáig érte.
-Nagyon jó hatótáv a 21 literes tankkal (Kb 350km) bár nekem nem ment a fogyasztás soha 6 alá.Inkább 6.0-6.4 volt a jellemző.
Kényelmes ,szuper szélvédelem, igaz bubis plexivel.Eső simán megúszható ha haladsz.
Jól pakolható,kétszemélyel is elég kraft és kényelem,kiváló utazó gép.
-Mivel öreg bárhol ott lehet hagyni, kutyának nem kell,nyugodt parkolás..


Összefoglalva:
Ha jót akarsz de szűk a büdzsé akkor vegyél ilyet.
Vegyél jó sok feszültség szabályozót is hozzá az Ebayről. Benzinre legyen pénzed, mert szereti ,főleg ha superbike sofőrbe konvertálódsz.
Km állás ne érdekeljen főleg Magyarországon mert az relatív, meg ennek a blokknak mindegy is hogy 30,130,230 vagy 330 van benne.Az angol úgy mondja: bulletproof.
Nyilván törések nyomát nem árt megnézni,egyenes legyen minden de ezen felül no para. Minden van a neten hozzá.
Ja és tegyél rá egy markolat fűtést,az aranyat ér. Mondjuk az nem csak egy Hondán hanem bármilyen motoron.

Hibalista

- Feszszabályzó,Tank szellőztető rendszer,Benzinszint jeladó szenzor.Elektromos vezetékek,izzók.

Ide hordtam szervizbe

Close Motorcycles

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1999
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 83756
Megbízhatóság (7) Vezetett km 43000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? VFR 800 Következő motorja? VFR 800
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69