A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

CB600F Hornet 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sikeres japán-olasz házasság

Szöveges ítélet

Kezdő motorosként csillogó szemekkel néztem 2006 végén, 2007 elején az akkor bemutatott PC41-es kódjelű új Honda Hornetet. Tökéletesen az én ízlésemnek megfelelő dögös, de nem túljátszott formák, erős, nyomatékos, jól hangolt motor, fordított, jól hangolt első telók.
A realitás azonban más volt, egy kétéves kis Suzuki GS500-ast vásároltam, számomra az volt akkoriban az anyagilag elérhető árú, kezdőknek való nagymotor.
Több mint három évnek kellett eltelnie, mire a piacon számomra is elérhetővé váltak a csodaszép Hornetek. Végül 2011 tavaszán lecsaptam egy akkor 3 éves darabra. Szép, megkímélt állapot, nem karcmentes, nem a szalonból vettem, nem volt nullkilométeres, de így is széles mosollyal nyugtáztam az adásvételt.
Azóta egy szezont volt szerencsém a nyergében eltölteni, ez kb. 3-4000 km-t jelent. A tapasztalataim:
A külsőt nem részletezném, szerintem nagyon arányos, jó kiállású, olaszosan vagány paripa.
Motor, váltó: a motor hosszú állás után is könnyen indul, hamar bemelegszik, hidegen sem rángat, a gázt jól veszi. Egyik fordulatszám-tartományban sem érzi magát rosszul, nincs az az érzésem, hogy ez alatt vagy e fölött kéne pörgetnem (korábbi motorjaimnál volt ilyen). Nyomatékos. Nem hittem volna, de már 5-6 környékén is szépen megindul. Én kisebb erőre számítottam előtte, pedig egy kéthengeres 650-esről ültem át a Hondára. Megtorpanás nélkül, fokozatosan erősödik a piros tartományig. 13 körül szabályoz le az elektronika. Váltó teszi a dolgát, a 3-4 ezer km alatt talán 1-2x váltottam mellé, és talán egyszer dobta ki valamelyik fokozatból. 130-as tempónál 7 ezer körül forog, innen szépen megindul visszakapcsolás nélkül is. Hang moderált, de nagy fordulaton élvezetes, sportdob felesleges.
Futómű, fékek: Első futómű nem állítható, de a gyári beállítással nekem semmi bajom. Nem túl puha, nem túl kemény. Hátsó állítható a’szem hét fokozatban. Fékek jól harapnak, szerintem átlagosnak mondhatók. Adagolhatóságuk szerintem tökéletes, bár a korábbi motorjaimon sem volt ezzel gond.
Kezelőszervek: a vészvillogót leszámítva minden kézre áll, ergonomikus. Mondhatni tipikus japán, minden ott van ahol keresnéd is. A vészvillogót tehették volna a baloldalra, így jobb kézzel nehézkes egyszerre gázt adagolni és a gombot megnyomni. Tükörből túl sokat nem lehet látni, de lehet kapni szélesítőt, akinek nem tetszik. A kormány elég széles, pont jó pozícióban van, hosszú távon is kényelmes és még döntögetéskor is megfelelő. Ideális kompromisszum.
Menetteljesítmény: a 102 lóerő teszi a dolgát. gyorsan 180-ra tudunk vele ugrani, onnan nehézkesen megy tovább a dolog. 220 körül van a vége (nem az óra szerinti), széljárástól, pilótától, benzintől függően. Nagyon gyorsan leforognak a fokozatok. Gyors előzéshez vissza kell gangolni, de akkor meg is indul tisztességesen. Szélvédelem nem is rossz, épeszű tempóig nincs gond.
Fogyasztás: sajnos egyre fontosabb adat. Egyszer számoltam ki, akkor 5,5 körül fogyasztott, főúton egy személlyel. 90-nel haladva simán 5 alatti érték jöhet ki.
Összegzés: remek kiállású, kiváló tulajdonságokkal rendelkező, jó minőségű csupasz motor. Szerintem a kategóriájában ez a csúcs, sőt Z750-nel és GSR750-nel és FZ8-cal szemben sincs semmilyen szégyellnivalója.

Hibalista

- Eddig semmi.

Ide hordtam szervizbe

Mega-Motors Pécs

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2008
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 13000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3500
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? er-6n Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69