A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Xr 600 R 1985 (591)

Xr 600 R 1985 (591) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sokoldalú veterán

Szöveges ítélet

Két évig nyüstöltem egy xl 500-as hondát amikor úgy éreztem ideje tovább lépnem,kinőttem már a vasat.Egy percig sem volt kérdés számomra:a legendás xr 600 lesz az utódja.Sikerült is beszereznem egy gyári állapotú 92-es évjáratú motort de 4000 km után átugrott a vezérlés így szét kellett szedjem.A motorban gyakorlatilag semmi sem volt jó így a felújítás helyett inkább megváltam tőle.Elhasználódott állapota ellenére megfogott a gép karaktere ezért ujból megvettem az xr-t,egy 89-es,dobfékes példanyt.Úgy döntöttem átépítem a vasat-kihozom belőle a legjobbat.Vettem mellé egy xl 600-ast amiből átraktam az önindítós blokkot,komplett villamosságot,műszereket.A henger,dugó,vezérműtengely meg a két jobb oldali szelephimba egy elsőszériás xl-ből származik,így a nagyobb furatnak köszönhetően nyertem +37 köbcentit a sűrítési viszony meg 8.8-ról 11.5-re ugrott.A hengerfej és a karbi természetesen maradt az xr-ről csak kapott egy nagyobb,168-as,fúvókát. A legjobb állapotban lévő alkatrészekből raktam össze,így szinte újszerű lett a blokkja.Űröm az örömben,hogy a megnövekedett kompresszió miatt képtelen az önindító a motort átfordítani,így maradt a régi berúgókaros életrekeltés.A motor karakterisztikája teljesen megváltozott:már 2000 ford/p-től iszonyatosan megy egész a fordulatmérő 8-as skálájáig,miközben az első 3 fokozatban folyamatosan emeli az első kereket,terepen meg egyszerűen kimotorozhatatlan a folyton elforgó kerék miatt.Jó motorhoz jó futómű is dukál:a lengéscsillapítók is átestek némi átalakításon.A hatsó kapott egy szorosabbra illesztett dugattyúgyűrűt,sűrűbb olajat és 16 bar héliumot(ez volt otthon,eredetileg nitrogén kellene bele).Az első telókba is sűrű olaj került és hosszabb,keményebb rugók.A gép igazi univerzális motorrá vált:az xl blokknak köszönhetően sokkal simábban,kultúráltabban jár,ereje meg egyszerűen tőbb mint elég,így élvezetesebben tudok vele motorozni úgy a városi mint országúti forgalomban,ezmellett vérbeli krosszgép is,hiszen a páják legnagyobb ugratóit is simán legyűri.Természetesen kondíció híján az ember rá se üljön-150 kg mért sulya komoly erőpróbára kényszeríti a pilótát.Ennek ellenére viszonylag jól kezelhető,egyenesfutása is tűrhető,egyedül a szük fordulókban kellemetlen,hogy az első kerék be akar fordulni,főleg homokon-megszokást igényel!Megbízhatóság terén még nem tudok sokat mondani hisz alig fél eve,hogy összeállt a gép,eddig jól viseli a megmérettétéseket,különösen,hogy főleg pályán megyek vele.Egyszer beszívta a pillangószelep egyik csavarját de kárt nem tett benne-ez tipushiba!A hatsó kerék küllőit is fogyasztgatja de ez normális ha a motorral pályára járnak,meg hát 150 kilóval 20 métert repülni...Elejében többször is kinyomta a tömítést a hengertalpnál,amit azzal orvosoltam,hogy 5 newtonnal erősebben húztam meg a csavarokat.Nagyon elégedett vagyok a motorral:igaz,hogy egy vén kecske de hihetetlen dolgokat ki lehet belőle hozni és megjelenése is komoly motor hatását kelti.Összeségében egy jó ár/érték arányú motor amit csak gondozni kell és hálás lesz!

Hibalista

- Küllőtörés,olajszivárgás,szivató pillangószelepének csavarját megette de gyorsan beleékelődött a dugóba így nem sérült meg semmi.

Ide hordtam szervizbe

Magam szerelem(ez egy szerelem)!!!

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1989
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69