A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Xl 650v 2002 (647)

Xl 650v 2002 (647) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szélgép

Szöveges ítélet

Sokat használom Pesten, eleinte féltem, hogy túl nagy lesz, de nem. Simán elférek vele, szinte mindenhol, ahol azelőtt az XR125-el. A kocsik között néha még jobb is, mert a kormány magas, és a tükrök fölött van. Egyszóval városban klasszul használható. A parkolás azért nehezebb vele, mint egy fele ilyen nehéz motorral (megtankolva legalább 210 kg), de megoldható. Múlt héten becsípődött a hátam - gondolom szerepe volt benne a motor tologatásának is :)

Túrázásra sem rossz, bár egy picit csalódtam benne, mert a szélvédelmét jobbnak gondoltam. A gyári plexi semmit sem ér (viszont ideális a sisak-szélzaj tesztelésére:) ). Vettem hozzá gyári túraplexit (35e) és egy MRA magasítót (15e), így már elviselhetőbb, de nem tökéletes. Szóval a szélvédelem lehetne jobb. Ha lecserélem, annak ez lesz az oka.
Még egy bosszantó apróság: a benzin-szint mutató. Tök pontatlan, béna, ezeréves megoldás, szinte használhatatlan. 160km-ig meg sem mozdul, utána 100 km alatt lezuhan 0-ra, és utána még van a tankban kb. 4 liter benzin. Ezt szó szerint értsétek. Semmit sem ér.
Ennek köszönhetően tegnap lábom érkeztem a benzinkútra. Nem kellett sokat tolni, szerencsésen jött ki a dolog. De hát mégis... A XXI. században járunk, ezt igazán meg lehetne oldani elegánsabban is.

Ezen kívül a tény, hogy 20 éve gyártják szinte módosítás nélkül, és még mindig a legjobb túraendúrók között van, mindent elmond.

Hibalista

- Mivel újonnan vettem, műszaki hiba - elvárható módon - eddig nem történt. A hátsó gyári gumi 13e-ig bírta, és a hátsó fékpofa is elkopott ennyi idő alatt. Rázós úton helyenként kopog-nyikorog a műanyag fejidom.
- Egy érdekes TIPUSHIBA: a blokk jobb oldalán a kupplung-bowden elkopik, kiszálasodik, majd elszakad(hat) mivel gyárilag nem párhuzamosan lép ki a bowden-külsőből, és így minen kupplongolásnál súrlódik a belső a külsőhöz.

Ide hordtam szervizbe

Honda Komfront, Komárom.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Honda Dream
Közel van. Árai jelentősen magasabbak mint Komáromban.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69