A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbr 125 R 2006 (124)

Cbr 125 R 2006 (124) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szép, meg minden, csak nem megy

Szöveges ítélet

ez volt a második motorom , előtte egy yamaha aeroxom volt. már mindegy milyen mocim lesz ugy voltam , csak hagy váltsak én.. majdnem etz m lett , de fater lebeszélt rola,hogy inkább nézelődjünk még,aztán rábukkantunk erre,igaz ennek az árábol 4 darab jo állapotú ETZ t lehetett volna venni,de nem lehet egy lapon emliteni. jo volt,bár annyira nem szerettem,100 ig "jol" gyorsult, de 140 el mentem vele egyszer az egy év alatt,az is biztos valami holdállásnak köszönhetően ,az volt a max,amugy csak ilyen 125-130 de akkor már 3 perce csutkán , a hátso ülésen ülve ugy behuzodtam a plkexi mögé... sokat jártam hosszabb távra másik városba , és ha jött szembe egy kamion akkor 110 ről egyből vissza 90 re a széltől.. persze a motorja nagyon jo , mert 4 ütemű , kevesett fogyasztott,ha szépen 5-6000 vagy 11-12000 fordulaton mentem 100 km végig akkor is 3 liter volt a fogyasztása . nagyon szép motor , nekem nagyon tetszett , főleg oldalrol a kipufogo felöli rész , csak szemből olyan kis gizda volt, lehetett volna kicsit kövérebb , meg a gumik is ha jol emlékszem 130 as holt , az aerox on meg 140 es...
Városban nagyon jo volt , ment mint a golyo , lehetett rajoskodni , mindenki leste , mert egy darab volt itt szolnokon , ugyanugy mint amikor meglett az aerox om 2000 ben , abbol is csak egy volt kb 2 évig , mondjuk cbr125 most sincs szolnokon aerox meg van vagy 4-5 db .
összefoglalva tanulomotornak nagyon jo , de mikor hoztuk el ceglédről a szalonbol már akkor tudtam : ez kicsi ...:( mostmár 600 as cbr em van , na az már megy :)

Hibalista

- láncfeszítő kétszer is , egy kis szar vasdarab 25e ft

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69